24 February 2016

WW :15 Jamadilawal

Hari ni 15 Jamadil awal
bulan mengambang penuh
cantik..indahnya ciptaanMU YA ALLAH

Selepas subuh gigih memacak tripod
didepan rumah
utk snap gambar bulan ni


فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ
42. Maka nikmat Tuhanmu manakah yang kamu dustakan?

Astarghfirullahaladzim...
Ampunkan aku Ya ALLAH atas segala dosa yg pernah aku lakukan..

16 comments:

  1. Yalah ,awal malam akak tengok bulan mula menjengah tapi dilindungi awan hujan,tak perasaan pulak mengambang penuh.

    ReplyDelete
  2. subhanallah..alhamdulillah..cantiknya ciptaan Tuhan kan

    ReplyDelete
  3. Subhanallah....indahnya alam ciptaan Allah..
    Kamsiah, bunda nak tanya... yang hyyptv tu apa pulak...jimat tak... astro ni macam bosan jer...asek ulang2 cetita lama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hypptv tu macamne pulak channel dan rancangan tvnyer...sama ke ngn astro atau RTM bagai tu?..

      Delete
  4. dah perasan sejak semalam bila keluar rumah. tapi tak jadi nak snap bila pikir hasilnya nanti macam ambik gambar lampu jalan. tangan ketar, kamera henpon pulak tu. hehe..

    ReplyDelete
  5. Sifat qudroh dan irodah Allah yg tidak boleh disangkal lagi.

    ReplyDelete
  6. Subhanallah...cantik sungguh! saya tengok smalam pagi pagi buta! cantik sgt sgt ;)

    ReplyDelete
  7. Subhanallah... cantiknya gambar bulan...
    Indah ciptaan Allah

    ReplyDelete
  8. Cantiknya.. ada yang viralkan nampak planet musytari wallahuaalam..

    ReplyDelete
  9. 2 3 hari ni bulan memang mengambang penuh...subhanallah

    ReplyDelete
  10. Cantiknya Kam...kak belum pernah ada peluang nak ambil gambar bulan begini..

    ReplyDelete
  11. subhana allah...comel kan..kat umah kite pun besar bulan nyer..tapi kamera kecik xleh nak ambik gambo bulan yang mengambang jauh tu..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.