01 February 2017

WW : Anak Dara Dan Ayam Belanda

Aksi anak2 dara 
bila tengok ayam belanda
semua takut nak dekat
takut kena patuk

err yg mak dara lagi la takut
klngsung tak berani nak masuk

8 comments:

  1. hihi. kalau saye pun memang takut kak. hehe :D

    ReplyDelete
  2. Hihihi..
    Dulu arwah abah pun ada bela ayam belanda ni..
    tapi warna hitam tu..
    mmg takut kena patuk dan lepur dgn ayam tu..

    Ni CH baru tengok ayam belanda warna putih Kamsiah..

    ReplyDelete
  3. besarnye ayam belanda...klu rietta pown mungkin lari...

    ReplyDelete
  4. Dulu kat kampung, ada orang bela ayam belanda ni...
    Tiap kali nak melintas rumah tu, mmg intai dulu nak pastikan ayam belanda tak ada berdekatan takut kena kejar... hihihi

    ReplyDelete
  5. Dulu masa kat kampung time bebudak kalau jumpa ayam ni mestik nak gempaqkan dia. Seronok tengok dia terkejut melatah-latah berkokok...

    ReplyDelete
  6. Ha haa haaaa takut dengan ayam belanda?
    Kalau angsa lagi garang. Tak kira sapa datang dia kejar.

    ReplyDelete
  7. dulu masa arwah nenek ada memang dia bela ayam belanda ni. orang jual mahal ni kan

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.