06 August 2014

Majlis Harijadi Anak

Tahun lepas..harijadinya jatuh dalam bulan puasa..
Tahun ni..bkn main seronok lagi
bila tarikh 5/8 selepas raya..
dah 15 tahun dah usianya..
Eleena Yasmin Shaharudin
selfie...selfie jugak
tp PT3 belum selesai lg.
..

 dah ditulis diatas kertas
tarikh 5/8..
pekerja bakeri tu tulis 3 hb pulak..
menu yg simple
sbb si emak baru ja 'hilang' kepenatan beraya dan berkenduri
antara kawan2nya yg datang
(semua ni dah buat rumah saya mcm rumah sendiri)
mak mertua,ipar duai dan anak2 buah pun datang

 
 alhamdulillah..licin semuanya..
senang tuan rumah nak basuh pinggan


31 comments:

  1. hepi besday utk anak dara kamsiah...selamat berjaya dalam pt3 ,nak juga tau prkembngn bdk2 yg amik pt3 ni camna agaknya .

    ReplyDelete
  2. Meriah sambutannya..moga jadi anak yg baik, sihat dan berjaya ya Eleena.. comel anak akak ni..

    ReplyDelete
  3. hepi birthday eleena yasmin.. cantik orangnya, macam Maknya jugak ;)

    ReplyDelete
  4. Macam2 ado! Inilah seronoknya sambut hari jadi di hari raya...
    Selamat hari jadi eleena..

    ReplyDelete
  5. hepi besday eleena...bestnya besday jatuh pd hari2 raya..dptlah makan best2 kan..:)

    ReplyDelete
  6. eh sebaya la ngan ank saya yg bongsu..amik pt3 gak thn ni...selamat harijd buat ank ya!

    ReplyDelete
  7. Sama tarikh dgn anak bungsu kakak semalam (tapi baru 11 tahun). Seronok tahun ini sebab jatuh pada hari raya:)

    Happy birthday Yasmin (anak kakak yg no. dua pun nama Yasmin hihi...)

    ReplyDelete
  8. Salam raya Kamsiah!

    Bila tetamu datang dan buat mcm rumah sendiri...mereka tak segan atau malu2 menjamah hidangan yang kita sediakan itulah yang seronoknya.

    Selamat Hari Lahir buat anak Kamsiah! Semoga cemerlang dalam PT3 nanti dan membahagiakan Kamsiah dan suami. InsyaAllah! ameeeen...

    ReplyDelete
  9. Salam raya Kamsiah!

    Bila tetamu datang dan buat mcm rumah sendiri...mereka tak segan atau malu2 menjamah hidangan yang kita sediakan itulah yang seronoknya.

    Selamat Hari Lahir buat anak Kamsiah! Semoga cemerlang dalam PT3 nanti dan membahagiakan Kamsiah dan suami. InsyaAllah! ameeeen...

    ReplyDelete
  10. happy birthday adik...

    sambut befday time raya memang meriah hehe

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir utk anak dara kak kamsiah..semoga berjaya dgn cemerlang dlm pt3 nnt..(^-^)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah,
    selamat hari lahir
    moga jadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
  13. Selamat hari jadi utk anak dara akak...comel tuannya!!

    ReplyDelete
  14. Happy birthday to age beautifully ... ...

    ReplyDelete
  15. betul2 klu licin mmng senang nk mengemas nya..

    ReplyDelete
  16. Selamat hari jadi..semoga di rahmati selalu

    ReplyDelete
  17. seronoknya sambut birthday dalam mood raya, tentu meriah rasanya. Comel anak dara Kam, sweet je.
    Happy birthday my dear..moga Allah panjangkan umur dan dalam perlindunganNya sentiasa. Moga menjadi anak solehah penyejuk hati ibu bapa.

    ReplyDelete
  18. Happy birthday Eleena...
    Moga jadi anak yg solehah..

    Batch terakhir ambik PMR ye?

    ReplyDelete
  19. Happy belated birthday to Elena...
    Owh, batch pertama PT3 rupanya... semoga berjaya cemerlang... amin!

    ReplyDelete
  20. Happy belated birthday to Elena...
    Owh, batch pertama PT3 rupanya... semoga berjaya cemerlang... amin!

    ReplyDelete
  21. meriahnya harijadi tu ...selamat hari lahir untuk eleena ya

    ReplyDelete
  22. meriahnya harijadi tu ...selamat hari lahir untuk eleena ya

    ReplyDelete
  23. Muy linda celebración! Felicidades, todo luce muy rico.
    Saludos ticos!

    ReplyDelete
  24. Selamat harijadi Eleena...dulu sehari dengan zarif yer..

    ReplyDelete
  25. meriah kalau buat majlis hari jadi ni nk dekat hari perayaan..
    hepy besday buat Eleena Yasmin Shaharudin.. smoga panjang umur dalam mentaati Allah..

    ReplyDelete
  26. sanah helwah buat anaknya..

    anak saya hari ni besday yang ke 10, lum sempat nak wat apa2, tunggu sabtu ahad

    ReplyDelete
  27. perghh akak punya menu simple macam gitu... kalau menu special saya tak tau la camana... :D

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.