07 February 2015

Cendul Homemade

Cendul buatan sendiri
oleh anak dara..Alia...
bersama susu serta kacang merah

 jangan lupa air gula melaka dan kiub ais...

20 comments:

  1. Sedapnya, pandainya anak dara akak masak.

    Guna acuan apa tu kak sebab nampak panjang2?

    ReplyDelete
  2. wahh..sedapnyaa..! :) terer anak dara akak .. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  3. saya peminat cendol. selama ni baru sekali saya makan cendol kat luar yang rasa macam kat rumah...

    ReplyDelete
  4. Buat sendiri lagi puas hati boleh letak apa yang kita suka ikut sukatan yang kita mahu..

    ReplyDelete
  5. sedapnya Kak Kamsiah...dah lah tengah panas kering ni huhu :)

    ReplyDelete
  6. Pandai anak dara tu buat, untung mak bapanya. Makan cendol musim panas2 seperti sekarang memang sangat best...

    ReplyDelete
  7. Cendol pun akak pandai buat. Memang pakar lah akak ni. Petang2 ni memang sedap pekena cendol!

    ReplyDelete
  8. musim panas sedap makan cendol kan...

    ReplyDelete
  9. sedap ye tengok...nampak mudah je resepi..hihi

    salam perkenalan kak & jemput ke blog nana nanti

    ReplyDelete
  10. sedap nampak cendol. kiub ais menambah lagi kesedapan cendol

    ReplyDelete
  11. uplah resepi buat cendol . nak gak try . saya mmg x pernah buat sendiri ...

    ReplyDelete
  12. sedapnya.. memang sedap makan cendol time cuaca panas mcm ni

    ReplyDelete
  13. Untung laaa akk ada ank dara ug dah besar..blh la masak2..

    ReplyDelete



• ุจِุณْู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ ุงู„ู„ู‡ِ ุงู„ุฑَّุญْู…َู†ِ ุงู„ุฑَّุญِูŠْู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.