21 February 2015

Roti Telur Meleleh

Roti telur meleleh

double egg
double bread
double cheese

RM8..


32 comments:

  1. Waa... Nampak sangat sedap telur ni.. meriah

    ReplyDelete
  2. wahhh double tu double nih... double fat tu.. jaga jaga... tapi mak datuk sedapnya nampak...

    ReplyDelete
  3. nampak sedap lah Kam dengan segala double2 tu

    ReplyDelete
  4. manghaiiiii meleleh ayak liur jugak tengok ni.

    jaga2 kak...jangan makan selalu ye :p

    ReplyDelete
  5. Semuanya double.. tapi sesekali bolehlah makan double macam ni..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya Kak Kamsiah..wah cantik header baru blog kak Kamsiah :)

    ReplyDelete
  7. Tempting tengok!rasanya mesti ada umphh..semua pun double kan

    ReplyDelete
  8. Tempting tengok!rasanya mesti ada umphh..semua pun double kan

    ReplyDelete
  9. Perghhh...memang meleleh air liur dibuatnya...padan dengan nama...

    ReplyDelete
  10. Famous betul roti telur meleleh ni sekarang. Tapi tinggi cholesterolnya huhu...takut.

    ReplyDelete
  11. tak reti la makcik nak makan makanan moden ni..tapi memang nmpak mengancam.kan?

    ReplyDelete
  12. ailio melelah dah ni...ingat kek je meleleh rupanya roti pun..

    ReplyDelete
  13. hawaaa banyak double niii, pasti byk sedappp..hehe kat mana niii,, macam la nak p hehehe

    ReplyDelete
  14. Assalam kak kamsiah,
    8 hengget kaaaaaa????
    mahai gak yer
    iols slalu makan roti bakor telor gegor 2 bijik 3 hengget sajork
    tapi takdak hot dog la he3 :)

    ReplyDelete
  15. alamak...xpenah jmpe lagi la mknn ni..mana nk cari..menarik tertarik..
    haishhhh..tergoda

    *salamkenal*

    ReplyDelete
  16. sedapnya bekfes makan ni
    alhamdulillah

    ReplyDelete
  17. Wow! Memang meleleh roti dgn air liur.

    ReplyDelete
  18. dah jadi terkenal pulak roti bakar telur leleh ni..

    ReplyDelete
  19. Alamak kak kam buat kita terliur laaa ..dapnyerr

    ReplyDelete
  20. semua double..lepas mkn ber double kenyang

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.