17 June 2013

Akibat Ribut...

Ribut yg melanda  Pulau Pinang
pada petang khamis lalu
yg mengorbankan 2 org
turut memberi kesan
terhadap perkhidmatan internet
ditempat saya

Kulim hanya terkena tempiasnya
(ada yg bumbung rumah terbang)

perkhidmatan internet terputus
selepas ribut
dan setelah 5 hari
baru hari ni...baru saya boleh melepaskan gian
melayari blog dan FB..


musibah yg melanda jgn dikaitkan dgn politik

23 comments:

  1. huhu..kat parit buntar pon terkena tempias..tapi takde la teruk sangat..cuma angin kuat jer..

    ReplyDelete
  2. kpd yg mengalami ribut itu harap bersabar dgn cubaan ini..

    ReplyDelete
  3. oh..acik duk penang ke kulim? hehe.. teruk juga kat penang tu kan..huhu..

    ReplyDelete
  4. kesian pd mangsa yg tertimbus Dan masih belum jumpa.

    ReplyDelete
  5. Banyakkan istigfar ya, sesungguhnya Dia lebih tahu kenapa berlaku. Syukurlah keluarga selamat ya..

    ReplyDelete
  6. apakan daya kita sebagai pemerhati..sangat simpati. Allah lebih menyayangi yg terkorban..ajal azali.

    ReplyDelete
  7. Syukur alhamdulillah..cuma line internet je yang terputus

    ReplyDelete
  8. Tu la....nyawa org, usah di politikan...dh brenti pown usaha mencari atas sebab keselamatan....

    ReplyDelete
  9. Ada hikmahnya tu kamsiah...
    Di shah alam pulak panas sungguh ..

    ReplyDelete
  10. Musibah melanda pasti ada hikmahnya... Semoga kita dijauhkan dari segala mala petaka dan bencana.

    ReplyDelete
  11. ooo ye ker ...padanlah bape hari dah senyaaapp ja..

    ReplyDelete
  12. Emmm..agaknya sudah banyak bukit di gondol...tiada lagik penapis utk ribut....agaknya laaaa

    ReplyDelete
  13. Ooh tempias juga ye Kam, Alhamdulillah tak apa-apa. Selamat ber 'online' kembali.

    ReplyDelete
  14. kawasan berhampiran turut kena tempiasnya.

    ReplyDelete
  15. kat Kulim selalu gak berlaku kes angin kuat sampai terbang bumbung.

    ReplyDelete
  16. ooo kak kam pun kena gak tempias nya...masih ada yg melibatkan musibah ni ngan politik...mmmm

    ReplyDelete
  17. salam k.kam..

    teruk jgk walau tempias...
    sabar dgn setap bencana yg menimpa

    ReplyDelete
  18. semua ade hikmahnye..
    ade sebabnya..kan..^^
    mohon kita dijauhi..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.