18 June 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran Puteraku

Hari ni...18 Jun..genap 21 tahun usia anak sulung saya
satu2nya anak lelaki

Cepatnya masa berlalu
sedangkan kesakitan,keperitan melahirkannya
masih terbayang diruang mata

dan masih terasa
selepas bersalin,ketika berpantang
saya berjalan bagaikan orang yg tempang sebelah kaki
dek kerana banyaknya jahitan

Untuk Badri
yg sedang bergelut dgn exam di UMP sekarang
semoga lulus dgn cemerlang
dan semoga selamat dalam perjalanan
balik kerumah hujung minggu ni

36 comments:

  1. selamat hari lahir untuk anak aka..

    sama hari lahir dengan anak sedara ita...

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir juga..semoga menjadi anak yg soleh untuk ibu bapanya hehe

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir tuk anak akak n good luck too..:)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir buat Badri.. Semoga pnjg umur, murah rezeki dan berjaya d dunia & akhirat.. Amin

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Bad.. amboi.. encem la anak sulung kak kam nih.. hehehehe.. gud luck ye dik.. (eh kira pangkat adik ke dgn cikda nih.. perasan muda jap..)

    ReplyDelete
  6. Salam Kam,

    Selamat ulang tahun kpd anak bujang, satu2nya duri dalam kalangan bunga mawar! Moga berjaya. Sepupu Mak Aji ada dua orang mengajar di UMP, seorang lelaki dan seorang perempuan.

    ReplyDelete
  7. Besar dh badri tu, blh la kamsiah mula tngk2 anak dara kawan kot blh d jadikan menantu.
    Hehe

    ReplyDelete
  8. hemm,... boleh la jadi menantu saya sbb anak2 sy semuanya pompuan...apa2 pun selamat hari lahir.

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir...moga sentiasa dilindungi Allah =)

    ReplyDelete
  10. hepi besdey untuk badri, semoga menjadik lelaki beriman dan dapat membahagiakan ibu dan ayah dunia akhirat...

    ReplyDelete
  11. Selamat Ulangtahun Kelahiran buat anak akak Badri...

    ReplyDelete
  12. Dah jadi ank teruna dh pun..
    Slmt hr lhir..
    jd cntih yg baik pd adk2..
    Jd tulang belakang famili jgk..

    ReplyDelete
  13. selamat hari lahir tuk anak bujang kak kam...dah besar anak kak kam...x lama lagi dah tu tuk terima menantu...

    ReplyDelete
  14. selamat ulangatahun buat putera kamsiah..semoga lulus dengan cemerlang

    ReplyDelete
  15. hepi besday buat ank bujang akak..
    semoga semuanya selamat...

    ReplyDelete
  16. Happy besday...tak lama bermenantu lah akak yer. hehehe..ooo..duk UMP Gambang ke UMP pekan tu kak? my tok laki keje UMP. hehe

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Lahir untuk abang Bad.

    Makchaq pun doakan abang Bad berjaya cemerlang..

    ReplyDelete
  18. happy birthday juga dia..

    besar dah anak akak..:)

    ReplyDelete
  19. happy bufday to ur son kaka
    dah dah besaq, x lama lagik dpt menantu la
    mak nyer maintain muda gituew

    ReplyDelete
  20. Selamat hari lahir Badri.
    Moga sentiasa sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

    ReplyDelete
  21. happy birthday utk dier yer, sekejap nyer masa tu berlalu . mcm baru semalam kita melahirkan

    ReplyDelete
  22. selamat hari lahir utk anak akak, hampir sama birthday dgn suami saya :)

    ReplyDelete
  23. semoga anak Kamsiah dimurahkan rezeki dan berjaya dengan cemerlang...

    ReplyDelete
  24. Happy birthday and good luck buat Badri.

    ReplyDelete
  25. Dia laa sorang lelaki, anak sulung pulak tu, kan..
    tanggungjawabnya berat ni...
    semoga berjaya di dunia dan akhirat, amin

    ReplyDelete
  26. Happy Birthday to your only son, kak. Kejap jer kan masa berlalu, esok lusa dah dapat menantu pulak. May Allah bless him.

    ReplyDelete
  27. eppy bday ! ..
    semoga apa yg diharapkan oleh akak akan dimakbulkan allah ..
    aminn ;)

    saya punn ada satu2nya anak lelaki .. kesayangan suami ;)

    ReplyDelete
  28. salam sis kamsiah.
    Mesti byak suka duka dlm membesar anak...nice sharing..

    ReplyDelete
  29. selamat hari jadi kepada hero kamsiah...moga panjang umur dan sukses dalam kehidupan...amiin..

    ReplyDelete
  30. Salam K.Kamsiah..
    huhu..besarnya pengorbanan seorang ibu..

    sanah helwah utk beliau :)

    ReplyDelete
  31. sanah helwah juge untuk anak lelaki akak..^^

    ReplyDelete
  32. selamat hari lahir utk Badri...
    semoga sntiasa dibawah limpahan rahmat-NYA..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.