01 January 2015

BH Dah Naik Harga

Sebelum ni RM1.50

Tahun ni dah naik 30 sen
dah jadi RM1.80...

27 comments:

  1. Salam, dah lama wawa tak beli paper..

    ade kenaikan harga jugak ye..

    ReplyDelete
  2. dah lama saya tak beli paper....baca online aja kak...hihihih

    ReplyDelete
  3. hhahaha... bukan minyak dah turun ke..?? knape ade naek harge jugak..?? hahahhaa.. lawak depa nihh... time minyak naek.. sume nak naek.. minyak turun.. takde satu barang pon trun....

    ReplyDelete
  4. Bukan hanya surat khabar, Tesco Sungai Petani mula manaikkan harga barang2 bermula minggu terakhir Disember 2014 atas faktor kenaikan harga minyak sebanyak RM0.20. Semua harga barang pada tahun 2015 naik, isu utamanya kenaikannya melebihi RM0.20, kalah kenaikan harga minyak.

    ReplyDelete
  5. Metro pun naik 3o sen juga. Tapi ok je sebab dah lama harga tak naik. Lagipun kita banyak pilihan.

    ReplyDelete
  6. Saya tak kisah BH naik harga sempena penurunan harga petrol kerana saya tak pernah baca BH kecuali di kedai gunting rambut..hehehe...

    ReplyDelete
  7. Kakak rasa sebab dah makin kurang org membeli itu yg kena naikkan harga. Ramai yg membaca online aje..

    ReplyDelete
  8. Happy New Year akak...Thn baru, harga baru...hehehe

    ReplyDelete
  9. tu baru harga suratkhabar blom harga brg2 lain..kamsiah ank dara u dpt brape pt3?

    ReplyDelete
  10. harga BH pulak naik..nampaknya baca online je lah

    ReplyDelete
  11. tu la... pagi tadi tengok metro jadi rm1.80

    uhuk3 (T___T)

    ReplyDelete
  12. Serius? Alahai. Paper pun nak naik harga.

    ReplyDelete
  13. kalau versi hari minggu punya, mesti lebih lagi kan...

    ReplyDelete
  14. di Keningau RM 2.00 lagi mahal...mybe dihantar melalui kapal..kos besar..tapi minyak petrol nampaknya turun harga..

    ReplyDelete
  15. Harap keluarga Madam K tak terlibat banjir ya...simpati dekat pahang terangganu dan kelantan..apapun pasti Allah beri ganti yang terbaik...

    ReplyDelete
  16. Acik pun baca online kamsiah..lama dah tak beli suratkhabar

    ReplyDelete
  17. Aik..harga minuak turun..tp paper mahal pula..kan boleh recycle...dah lama juga x beli paper..

    ReplyDelete
  18. Benda naik memang cepat tapi yang nak turun tu lambat atau memang dah tak nak turun lansung...

    ReplyDelete
  19. salam kamsiah ..
    masuk tahun baru ..
    gaji perkerja pun perlu dinaikan ..
    tk terkejut klu harga paper pun naik ..
    utk cover cost la tu

    ReplyDelete
  20. Baca entry ni baru sedar dah lama tak baca paper...

    ReplyDelete
  21. tahun 2015 minyak turun tp harga brg2 lain naik lak... klu naik seposen ok lg ni trs 30sen?.... agaknyer kualiti kertas dia kalu rendam kt air tak hancur kot kak... kire pas baca boleh bt payung kalu ujan... huhuh

    ReplyDelete
  22. Belum GST lagi dah naik harga nanti bila GST dah dikuatkuasakan lagilah berganda naiknya :-(

    ReplyDelete
  23. Nampaknya baca paper free... Online ajer la...
    Macam bertentangan pula BH dan Metro ni, minyak turun harga...dia naik pula!

    ReplyDelete
  24. saya tak perasan dah naik harganya..huhu..

    ReplyDelete
  25. metro pun dah naik harga!
    saya masih setia dengan kosmo
    sebab murah =)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.