24 January 2015

Jeruk Mangga Asam Boi

Bahan2:
-2kg mangga
-beberapa biji asam boi
-gula
-kupas mangga-potong nipis2
-gaulkan dgn kesemua bahan
-Simpan dalam petiais beberapa jam

26 comments:

  1. sedap nampak..gambar 1 tak nampak...akan klik lagi ya

    ReplyDelete
  2. petang2 sabtu ni mmg terliur tengok.. siap malam ni p pasar malam usya pelam.. huhu

    ReplyDelete
  3. nyumm..nyum..terliur pla nmpk ne hihi..
    Jemput singgah ke http://otie86.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. anak dari mesir 2 minggu cuti tu ya. ..Mybe usia Etuza dah kurang asam2 manis..padahal hati meronta nak makan..

    ReplyDelete
  5. amboi kak 2 kg mangga tu memang best lah buat stok hehe :)

    ReplyDelete
  6. Teliurnya tengok jeruk mangga asam boi.

    ReplyDelete
  7. ini mangga apa ye? sebab kalau tak silap ada mangga yang surang sesuai.

    *tapi kalau saya, belasah semua...

    ReplyDelete
  8. dah lama tak buat ni boleh lah gi sekodeng mangga pulak lepas ni terliur lah tengok gambar ni Kam..

    ReplyDelete
  9. Kak dahn buat. Campur2 buahnya. Memang sedap. Habis sekelip mata...

    ReplyDelete
  10. Kalau orang mengandung tentu suka ni, pucuk dicita ulam mendatang!!

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah memang sedap ni kak
    kecor air lio dah ni ^_^

    ReplyDelete
  12. salam kamsiah
    mudah dibuat dan sedap di makannn,
    yum yum yum ..

    ReplyDelete
  13. agak-agak leh pos ke Sungai Petani tak hehe

    ReplyDelete
  14. menitik air liur atas laptop ni haa... huhu

    ReplyDelete
  15. semudah cenggitu je kan kamsiah!adui...ailio dah mula kuar ni...

    ReplyDelete
  16. kecur2 ailioo plak tgok pic ni selalu buat nenas je

    ReplyDelete
  17. Kat sini belum lagi musim mangga...
    Tgok gambar tu macam nak masuk dalam skin jer! Terliur!

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.