10 January 2015

Terimakasih Cikgu Etuza

Barang yg dikirim cikgu Etuza
dah sampai
terimakasih banyak2 cikgu
Hanya ALLAH saja yg mampu membalas budi baik cikgu tu

papan guasa Elken

Papan Guasa:
 Ia diperbuat daripada tanduk kerbau dan merupakan alat yang penebat elektrik.
 Ini menyebabkannya berkesan dan sesuai untuk membuang kepanasan dan toksin dari badan. Kegunaan papan ini tidak menghasilkan sebarang geseran atau haba.
Keberkesanan terapi guasa boleh ditingkatkan dengan menggunakan papan ini.
Kebaikan Guasa
 Untuk meningkatkan metabolisma
 Untuk meningkatkan sistem pengangkutan darah
Untuk merangsangkan sel-sel badan dengan membekalkan 
oksigen yang mencukupi dan membuang darah statis
 Untuk menguatkan sistem pertahanan badan 
Untuk menyerikan kulit dan tolong melambatkan proses penuaan 
Untuk menguatkan proses penuaan
 Untuk menguatkan badan 
Untuk merawat penyakit 
Untuk menunjukkan sumber penyakit

dan sebotol cecair pencuci mulut ni

terimakasih sekali lagi cikgu

27 comments:

  1. tahniah...mmg rajin cikgu etuza kirim hadiah kpd kwn2..murah rzki cikgu ni...

    ReplyDelete
  2. Subahanallah dah sampai ya..alhamdulillah Syukur ke hadrat Allah selamat akhirnya...

    ReplyDelete
  3. siap dengan penenrangan kegunaan guasa ..terbaik otai blog.

    Pencuci mulut simpan tempat yang tak kena cahaya matahari ya..paling bagus guna selepas berus gigi..segar nafas dan ada aroma ..tapi hati - hati agar tak sampai telan herba pencuci ni..

    ReplyDelete
  4. kalau suami pening ke sakit kepala kat ubun2 tolong urutkan suami ya..akan cepat lega..kaki kebas cepat2 guasa.
    Etuza dan mama ..sebelum nak tidur tu selalu urut bahagian muka naik kan pipi ke atas..jadi pejal pipi ya,...alhmdulillah ..syukran

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.

    Semoga persahabatan maya ini berpanjangan hendaknya... :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum

    1st time to know about Guasa..

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak KAm...cikgu Etuza mmg pemurah dan baik hati

    ReplyDelete
  8. salam kamsiah ..
    rezeki awal tahun baru ..
    kali pertama dengar psl GUASA ni ..
    moga ianya memberi menfaat ..
    tq juga kt etuza yg pemurah tu ..

    ReplyDelete
  9. Hadiah yg sungguh lumayan. Kira rezeki tahun barulah tu...

    ReplyDelete
  10. acik baru tau kamsiah..macam mana cara guna tu kamsiah

    ReplyDelete
  11. Wah, bagus ni kak...semoga mendatangkan manfaat yang berpanjangan

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. ukhuwah yg cantik
    Rezeki yg amat bermakna..

    ReplyDelete
  13. Sungguh baik hati cikgu Etuza,
    Semoga ukhwah anda berdua berkekalan...

    ReplyDelete
  14. kali pertama dengar guasa ni ..
    cara gunanya mcmana kak?

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah rezeki hadiah yg best..:)

    ReplyDelete
  16. waaaa... macam mahal jer hadiah tu... baik betul Etuza kan... best hadiah tu...

    ReplyDelete
  17. Tahniah akak..semoga rezeki Etuza bertambah lagi..

    ReplyDelete
  18. tahniah kak kamsiah.
    Bagus juga guasa board tu.
    gunakan sebaiknya

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.