16 January 2017

Nasi Pak Ya,Taman Jelutong,,Kulim

Balik dari klinik petang semalam
Alia ajak singgah makan kat kedai makan Pak Ya
tempat dia dan rakan2 sekerjanya selalu menjamu selera

Lokasinya
No 64, Lorong Jelutong 2, Taman Jelutong, Kulim, Kedah


apa yg istimewanya Nasi Pak Ya ni
rempah ratus diadun sendiri oleh Pak Ya
menjadikannya begitu 'umpphh..'

nasi nampak sedikit saja sbb diminta separuh ja..
semua pakat2 minta ayam goreng
harganya pun berbaloi..





so pasa sesiapa yg nak merasa keenakan
Nasi Pak Ya 
jemputlah singgah

10 comments:

  1. Nasi pak ya tu nasi apa kamsiah..bukan nasi putih nmpknya tu

    ReplyDelete
  2. yummy...nasi Pak Ya....macam sedap je...nak cuba la nnti...

    ReplyDelete
  3. Nasi dia sudah digaul dengan rempah atau kuah tu?
    Nampak macam ala-ala kari. Gandingan dgn ayam ye:)

    ReplyDelete
  4. Ayam goreng tu yg buat sy telan air liur..

    ReplyDelete
  5. msti sedap tuh... klu tak takkan alia siap ajak mkn situ kan

    ReplyDelete
  6. Nasi apa tu Kam?...memang nampak menyelerakan dengan ayam goreng tu.

    ReplyDelete
  7. Nama Pak Ya ni memang satu jenama femes kut ya...kat tempat kak ni Nasi Ayam Pak Ya..orang luar datang pun tercari-cari..

    ReplyDelete
  8. Nasib baik saya bacz dua kali. Rupanya jelutung kulim. Saya ingat tadi jelutung penang.

    ReplyDelete
  9. kalau terlajak sampai ke sana boleh juga cuba

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.