08 January 2017

Roti Titab Dan Mee Banjir Udang Kuala Sepetang

Pagi hari terakhir di KL
kami bersarapan di kedai Nasi Kak Wok Cyberjaya

ni side oder Alia-roti titab
dia minta saya mencubanya
tp saya menolaknya

saya tak boleh telan telur yg bergoyang2 tu





 Semasa di KL lagi
dah plan nak singgah Taiping
utk pekena mi banjir udang


Sayangnya gerai mi banjir udang yg femes tu  tutup la pulak
gerai Mak Teh dan gerai Mak Jah

so makan kat gerai Pak Hashim ajalah

waiter tu cakap takde mi udang biasa
yg ada mi udang spesel ja

lps dia amik pesanan
kami semua tergelak
yalah apa beza mi udang biasa dgn spesel
cuma tambah udang ja..apa2 ja la

sepinggan ni RM15..

12 comments:

  1. Sekarang ni mcm2 nama makanan yang sangat mengujakan dan menarik minat kita untuk mencuba...

    ReplyDelete
  2. sedapnya roti ni. boleh buat sendiri juga

    ReplyDelete
  3. roti titab tu rietta xpernah tgk....ada kaya erk...mcm xboleh nak msuk tekak rietta je telur + kaya...hehehe...mee udang spesel je yang ada? mcm pelikkan akk...

    ReplyDelete
  4. Betul-betul mi udang ni!
    Melingkar bersusun dalam pinggan sampai mee pun tak nampak:)

    ReplyDelete
  5. sama lakita kamsiah acik pun tak boleh telan telur gitu

    ReplyDelete
  6. Pandai orang berniaga kan...yg spesel juga disuruh paksa bayar...hmmmmmm...memacam...roti titab tu menawan kalbu

    ReplyDelete
  7. salam admin. jenjalan sini jap
    http://datoksirkronik.blogspot.my/

    ReplyDelete
  8. wah...angah biasa makan kedai mak jah je. Sedap tak mee kedai pak hashim?

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.