12 November 2013

Butang LIKE Terapung...

Saya bukan nak buat tutorial
cara nak letak butang LIKE terapung ni
cuma nak membebel sikit

Bila buka sesebuah blog
pernah jumpa benda alah ni tak??
selagi kita tak klik 'like'
blog tersebut tak boleh dibaca
atau anda terpaksa tunggu
masa yg telah 'disetkan'..

bg saya,benda ni dah macam
memaksa seseorang utk like page kita

kalau kena tunggu 3,4 saat
masih boleh dimaafkan
tp kalau kena tunggu hampir 300 saat
saya terus tekan butang X ja...keluar terus...
biarlah org like kerana dia benar2 suka
sanggup tunggu 2000saat?



33 comments:

  1. Salam Kam,

    Mak Aji kalau lama sangat tunggu tu, Mak Aji belah aje, susah sangat nak buka!

    ReplyDelete
  2. Kam..lama menyepi, rindu pula n3 disini.
    Betul tu Kam, kat fb pun selalu jumpa ni, kalau nak baca sesuatu kat link yang diberi kena LIKE dulu, ummi pun terus chow je!, tak seronok pula rasa bila dipaksa.

    ReplyDelete
  3. Samalah! saya pun tak kuasa nak menunggu-nunggu.

    ReplyDelete
  4. pernah jugak masuk blog camni n tekan pangkah terus..minta maaf sangat2

    ReplyDelete
  5. a'ah mmg annoying lah kak button LIKE tu.. kadang malas nak tunggu terus saya X jer.. huhu

    ReplyDelete
  6. Betul tu kak..kalau saya pun,saya keluaq terus....

    ReplyDelete
  7. Btul tu kak...kdang sy pun tekan x klau mlas nak tggu....

    ReplyDelete
  8. ada tu kak...smpi 9000 saat..terus sy tekan X!!

    ReplyDelete
  9. anata sebab KA malas nak layan baca sesetengah blog tu huhuhu

    ReplyDelete
  10. Saya pun pernah nak tulis benda tu dlm blog, tapi ia tinggal dlm draf saja, takut ada yg tersinggung. Biasanya kalau berhadapan kes itu, saya tak akan begitu sabar tunggu beratus saat, baik blah saja, banyak benda lagi nak buat....

    ReplyDelete
  11. salam akak. ..saya pun tak suka kalau jumpa widget tu..terus pangkah

    ReplyDelete
  12. Betul tu kak kalau saya pun tekan x tu jugak.

    ReplyDelete
  13. Blog sebegini, mmg selalunya saya tak akan singgah...Buang masa! hahaha

    ReplyDelete
  14. Betul tu...kena beritahu blogger tersebut...kadang2 tak sedar.

    ReplyDelete
  15. mcm biasa , blh terus . nak berblog ni kena ikhlas . klu dah ada button tu kan paksa namanya ... x mesra blog !

    ReplyDelete
  16. Owh saya mmg putus asa nak tunggu benda alah ni, buat hangen jer nak kena like like.

    ReplyDelete
  17. tak suka jugak…. setakat ni saya pernah jumpa yg kena tunggu 30s jer… tu pun dah tak berapa nak sabar.. huhuhu

    ReplyDelete
  18. Samalah kak...sy pun pangkah jer..malas nak baca.
    Kalo tingin nak tau..sy gugel aje..hehe

    Bg sy...blogger cenggini lebih pentingkan populariti.

    ReplyDelete
  19. Maaf saya katakan, saya memang akan terus klik pangkah ajer...
    Bagi saya, ianya tiada keikhlasan dalam berblogging.

    ReplyDelete
  20. Saya tak akan singgah lagi blog macam tu bila jumpa. Gila likes agaknya si tuan blog.

    ReplyDelete
  21. mmg saya terus pangkah je.....malas nk singgah dah. sibuk nk kumpul like.

    ReplyDelete
  22. lady x suke bende alah tu.. mcm memaksa jer..
    kalau ade je lady trs tutup..

    ReplyDelete
  23. pernah jumpe blog mcmni...kalau nak baca kena like dulu..

    ReplyDelete
  24. salam sis.
    yup selalu masuk blog mcm ni..
    mcm paksa orang like.. kalau saya tekan pangkah je..
    mlas nak tunggu lama2 :)

    ReplyDelete
  25. macam baguslah kan nak blog dier sampai orng kena tunggu tuk baca kalau taknak like..sebenarnya merugikan diri sendiri tuh..

    ReplyDelete
  26. Salam K.Kamsiah..

    ooo..cma ingat tadi akak nk bg tutorial.. ehehe..
    cma buleh terima lagi kalo terapung dia cuma 4-5 saat. ni sampai beratus saat nk tunggu apekehe..mmg tekan 'X' la jawabnye..annoying..

    ReplyDelete
  27. saya pun spesis tak sabar, kam. masa begitu berharga..hee

    ReplyDelete
  28. sib baik kurang guna fb ..
    so tk la melayan sangat LIKE mcm tu ..
    sampai kan kt abg D ..
    24-25 nov ni bike week di Cameron Highland ..
    td masa aby kt sana, kwn2 di sana pelawa suruh join pd hari tu ..
    mana tau .. kamsiah sekeluarga akan datang mcm kt taman tasik taiping hari tu ..

    ReplyDelete
  29. haha..betul tu, kalau saya pun buat macam tu juga. tak daya nak menunggu.

    ReplyDelete
  30. ye.. part ni memang saya setuju.. memang butang X tu yang pilihan..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِÙŠْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.