03 November 2013

Perak Bike Week 2013

Perak Bike Week
dari 1-3 Nov
Taman Tasik Taiping

Meriahnyaaa....bandar Taiping bergema dgn ngauman
pelbagai jenis dan saiz motor2 besar

Tapi...dek kerana saya tak minat motor2 ni
jahil teramat pasal motor
dan boleh dibilang dgn jari
berapa kali saya naik motor dalam hidup saya ni

saya dan anak2 perempuan cuma lepak kat tepi tasik ja
hanya suami dan anak lelaki yg masuk kedalam tapak pameran
dan segala bagai  kat situ...


 keadaan yg biasanya aman,sunyi...bertukar rupa dahhh...





Saya lepak ditepi tasik
dan sepanjang masa...
berbagai group motor akan tiba..menderum2...

ni suasana kat dalam tu..semua gambar2 ni dari hp en suami
(saya tak selesa dan tak minat 
tempat2 yg dipenuhi kaum lelaki mcm ni)


suami bertemu dgn idolanya-Puan Anita Yusoff (FB)
Anita Yusoff (blog)
ada yg tak kenal ke??
ala yg ride solo pusing dunia tu


ni Puan Anita punya motor..

20 comments:

  1. Bagus akak..sebagai isteri yg menyokong minat suami..pergi juga ke tempat yg ramai kaum lelaki walaupun tak berapa selesa... mesti suami bertambah sayang...

    ReplyDelete
  2. Kadang2 best juga tengok motorbike yang besar2 tu kan Kak......:D

    ReplyDelete
  3. Saya mempunyai banyak kenangan manis di Taiping kerana pernah bekerja 3 tahun di sana. Paling seronok di sana banyak tempat riadah, setiap petang lepas kerja akan panjat 'Bukit DO' 4-5 pusingan. Kalau rajin boleh panjat Bukit Larut (Bukit Maxwell)...

    ReplyDelete
  4. kalau kaki motor, hmmm....tak boleh nak cakap apa. Saya dulu bawak motor dari umur 12 tahun, sampai umur 25 tahun. Macam-macam pengalaman pahit manis. Eksiden tak payah cakap laa..merasa semua tu, tinggal lagi tak pernah sampai masuk hospital je

    ReplyDelete
  5. Dulu2 minat juga dgn motor ni, tapi sekarang....ntah kemana pergi minat tu...
    Taman Tasik Taiping...tetap cantik dan nyaman seperti dulu

    ReplyDelete
  6. tadi keluaq diTV3 nona.pasal this lady rider..

    ReplyDelete
  7. salam akak. .dulu2 saya suka jln kaki bawah pokok tu...

    ReplyDelete
  8. Uii..sy teruja tengok moto besar2 tu, kak....
    dari tengok pameran pokok bunga orkid...hehe...
    tu laa...umah sy ni mmg takde pokok yg berbunga mcm umah akak, hihi..

    ReplyDelete
  9. Cantiknya pokok2 kat situ...hijau dan sejuk mata memndang...
    saya suka tengok moto2 besar ni...

    ReplyDelete
  10. org minat moto sukalah dpt tgk moto gini kan..sy dl jer minat cikit2..hehe

    ReplyDelete
  11. Taman Tasik Taiping... Bunda ni naik moto pun takut..

    ReplyDelete
  12. fuh...bestnya kalau dapat....suka sangat tapi tak de lesen motor besar, bawa boleh, adik punya...

    ReplyDelete
  13. salam k.kamsiah..
    uuiii..byknya moto besaq! cma minat moto scrambler jer..hihi..
    kemungkinan cma akan berada ditgh2 moto besaq tu..

    mesti berderum2kan suasana kat sana :)

    ReplyDelete
  14. uiiii syok nyerrr mesti mengaum bandar taiping ni

    ReplyDelete
  15. Wow saya suka tengok motor besar, tengok jer ler, nak ride sendiri tak der size S hehe. Tapi lepak tasik with u all lagi best pun, cantik jer tempat nya.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِÙŠْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.