04 December 2013

WW : Pink

Seseorang yang menyukai warna merah muda adalah
orang – orang yang memiliki sisi feminin yang kuat.
Mereka ramah dan memiliki kepribadian yang manis.
 Mereka juga sering menunjukkan sifat yang kekanak - kanakan
dan suka bermanja – manja ria,
 terutama pada orang yang mereka sayang.

 Mereka juga sangat mengidam - idamkan hubungan yang romantis.
 Dalam pekerjaan, penggemar merah muda selalu melakukan
sesuatu mereka mempunyai perencanaan yang matang.

Mereka tegas, keras kepala, sensitif, memiliki cita – cita yang tinggi dan sangat imaginatif.
Penggemar warna merah muda juga agak misterius,
 mereka menyukai hal – hal yang berbau mistik.

. Secara semulajadinya mereka mereka adalah orang-orang
sederhana, tidak berlagak, senang menjalankan hidup dengan tenang.








bunga2 pink yg awesome
kek pink yg awesome
apam pink yg awesome
cotton polkadot pink yg awesome

Saya adalah pencinta pink hehe

45 comments:

  1. salam , blogging ... suka pink errkk ;) .. done klik .

    ReplyDelete
  2. kitew pun suke pin jugak, taww.... (nak manje2 kununnye...hehe)

    ReplyDelete
  3. wak pon sukak bunge pink jugakks.,ahHKs

    ReplyDelete
  4. bungo pink meme comey..sll pink dikaitkan nge anok tino..:)

    ReplyDelete
  5. Suka kaler ni juga.....nak kek yang kaler pink tu...hehe

    ReplyDelete
  6. Cantik benda2 pink ni.. tapi saya tak banyak koleksi benda pink... haa.. kurang sweet ke?

    ReplyDelete
  7. Maaf kak...saya kurang minatlah pula dgn warna pink...
    Tapi boleh je layan. Shot bunga tu memang cantik!

    ReplyDelete
  8. saya minat pink..tapi saya ada jiwa tomboy...hurmmmmm~ blogwalking+follow ya

    ReplyDelete
  9. warna pink mmg sgt2 sweet kak n nmpk keperempuanan n keayuan..... tapi sy minat kuning......he3x...

    ReplyDelete
  10. minat juga tapi tidak lah terlalu serius minat

    ReplyDelete
  11. salam akak..
    woww pink kaler..gegel pink upaenya akak kita ni so, sweet:)
    saya pon minat jugak..tapi lebih kepada kaler hijau hehe..

    ReplyDelete
  12. hehehe ada juga kebenarannyer tu sebab Adik peminat pink tegar !

    ReplyDelete
  13. Comelnya warna pink tu..mmng sweet sangat...
    Tapi saya suka pepel....

    ReplyDelete
  14. Tudung pink banyakkk tapi baju pink selai dua ja... Sesekali pakai pink nampak sweet ja...

    ReplyDelete
  15. Pink yg lembut memang buat orang meyukai nya Kamsiah :)

    ReplyDelete
  16. saya tak banyak baju pink, tapi saya ok je ngan pink. hehehe

    ReplyDelete
  17. Tengok Kam pun makchaq boleh agak mesti Kam ni manja2 orangnya....dengan anak2 pun nampak mancam adik beradik ja..

    ReplyDelete
  18. saya suka tengok budak2 pakai baju warna pink.. cantik.. ;)

    ReplyDelete
  19. Biasanya pink dikaitkan dgn wanita, tapi pernah juga lihat lelaki pakai seluar pink...

    ReplyDelete
  20. memang suka pink ker?? So sweet la akak, saya tak kisah semua warna saya suka, tengok kaler pink ni mmg ceria sweet romantik jer rasa. Bunga tu pink sangat2 kan, macam kena celup dalam pewarna pink, ker akak guna baja pink?

    ReplyDelete
  21. IM tak pasti suka kaler apa. Ikut semasa...

    ReplyDelete
  22. Seja bem vinda! Estou seguindo também!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    ReplyDelete
  23. Il rosa è un colore bellissimo fresco come i fiori e dolce come i dolcetti che ci hai mostrato.
    Un bellissimo post.
    Complimenti.
    Inco

    ReplyDelete
  24. saya pernah nak buat bilik saya jadi pink overall tapi tak penah menjadi..

    ReplyDelete
  25. assalamualaikum.saya pun suka warna pink juga.warna2 lain pun suka juga. pink juga salah satu warna kegemaran Rasulullah saw. warna pink melambangkan kesihatan sebab organ2 dlm badan yang sihat berwarna merah muda. bibir org yang tak merokok juga berwarna merah muda bukan merah gelap hehe.by the way..suka gambar2 tu!

    ReplyDelete
  26. Alahai...cantik2 bunga pink..saya suka..mcm2 warna..mcmana tu? :D

    ReplyDelete
  27. saya pun suka pink tapi tak semua description tu menepati saya..heee

    ReplyDelete
  28. Adorei..
    Cheirinho flor e ótimo final de semana'-

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum kak kam,
    jumpa kembali selepas 2 minggu menghilang di kawasan luar bandar, melibatkan diri dgn sedikit kerja amal di sana..
    Saya ni kasar orangnya...pilihan saya warna oren...tapi suka tengok orang lain dengan pink

    ReplyDelete
  30. wanita n pink mmg takdpt dipisahkan..tgok kek pink tu bikin terliur..:)

    ReplyDelete
  31. wah.... semuanya pink.... mmg fanatik pink la ni ya... heheh

    ReplyDelete
  32. Cantik sungguh gambar2 akak.. Saya pun peminat warna pink.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.