22 September 2015

Border's Tea

Ni dia penangan Border's Tea yg tengah famos amos skrg ni
kat Kulim ni baru ja dibuka
dalam beberapa bln lepas

Maka Si Alia tiap kali balik bercuti
merenggek2 la minta border's tea ni
so petrang semalam dah penuhi hajat anak2
utk merasa border's tea ni


pilihan-coco milk dan green tea milk

17 comments:

  1. cuaca panas..kalau dapat teguk air camni memang syok la Kak..:)

    ReplyDelete
  2. Asalam...pasti segar selepas menikmati rasa minuman ni..lawa ambil gambar.

    ReplyDelete
  3. Terasa macam ketinggalan zaman pula...Tak pernah tau pun ada minuman ni. Kalau disukai mesti sedap sangat rasanya tuuuu

    ReplyDelete
  4. Pertama kali dengar borders tea. Mesti ada sesuatu yg menarik tentang teh ini berbanding teh lain...

    ReplyDelete
  5. panas2 begini memang sedap pekena iced tea..suka green tea..

    ReplyDelete
  6. Puas hati bila dah dpt merasa nikmatnya bagaimana..

    ReplyDelete
  7. Bila sesekali layan tekak anak2.. seronok tengok gelagat dorang.. ;)

    ReplyDelete
  8. Borders Tea..mmm..bagaimana ya rasa sedapnya yang special tu...tak samakah dengan resepi tea biasa kita...

    ReplyDelete
  9. ha ah pertama kali dengar borders tea ni....atau pun tak perasaan dah ada kat tempat bunda ni...

    ReplyDelete
  10. sedapnya dapat minum masa cuaca panas.. :)

    ReplyDelete
  11. Asalam selamat hari raya aidil adha..blog Etuza templete baru lagi..mohon maaf ya selalu tukar template

    ReplyDelete
  12. Hola paso a saludar esperando que se encuentren bien. He estado muy ocupada este año con mi familia, trabajo y estudio, ni modo. Rico te.

    Abrazos ticos.

    ReplyDelete
  13. lama tak ke kulim, kamsiah..
    macam2 famous la ya ..border's tea la, laksa tempurung la..
    kulim makin pesat membangun

    ReplyDelete
  14. satu hari nanti..pasti ke kuulim....insyallah

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.