19 March 2016

Cita-Citanya Nak Jadi 'Photographer'..

Ni folio Tasha
selain kerja sekolah,
folio ni jugak kena siap dalam
masa cuti persekolahan ni

Folio Subjek Sains

Bila ditanya kakaknya apa cita2 Tasha
dengan confidentnya dia jawab nak jadi Photographer

kenapa tak mau jadi yg lain..?
sikakak terus  bertanya

"I think it's so fun and creatif.."
haha terkedu kakak dgn jawapan siadik
Hobi: Melukis dan bermain
hah..Bermain..?
"Bermain Komputer,kakak..
kita kena jujur bg jawapan.."

20 comments:


  1. harap tasha dapat capai cita2 tu/...
    kite pun minat jadi jurugambar..otak memang kena kreatif...

    ReplyDelete
  2. Photographer memang satu bidang seni & kerjaya yg menarik...dekat dgn masyarakat dan alamsekitar disamping mempamirkan seribu cerita & peristiwa menerusi gambar...

    ReplyDelete
  3. Bagus cita2 Tasha....anak akak ni belum ada pendirian lagi bila ditanya.

    ReplyDelete
  4. comel je folio..seronok siapakan folio ni siap biodata.teringat dulu2 zaman sekolah.hehe

    ReplyDelete
  5. kreatif dan kemas hasil kerja kakak. Semoga berjaya jadi photographer hebat nanti :)

    jemput join myliferia giveaway ye :)

    ReplyDelete
  6. Jarang budak2 ada cita2 Nak jadi photographer ni. Hebat tu...semoga tercapai... Semarang ni profession professional Sgt cerah masa depan

    ReplyDelete
  7. cita2 baru tu, semoga Tasha berjaya mengejar cita2 nya ya doa dari maktok

    ReplyDelete
  8. Semoga tasha jd photographer hebat nanti

    ReplyDelete
  9. Hihi... betullah tu kakak. Saja aje nak usik adiklah tu.
    Adik ini luhur dan jujur apa yg ditulis tak perlu diragukan:)

    ReplyDelete
  10. hehehe, memang jujur jer jawapan bahagian hobi tu...

    ReplyDelete
  11. Zaman sekarang jadi photografer pun boleh hidup senang lenang kak asalkan ada kemahuan dan gigih.

    ReplyDelete
  12. cita2 dan hobi boleh berubah bila mereka dewasa nanti.jawapan jujur dari seorang kanak2 kan..

    ReplyDelete
  13. hehehehhe..... comei sgt...
    msti suke ngambik gambo ek nih... tp tang hobi tuh tak menahan

    ReplyDelete
  14. Bagus anak-anak sekarang.. dah ada cita2 yang tak mainstream...

    Masa makchaq kecik2 dulu semua budak lelaki nak jadi askar, semua budak pompuan nak jadi cikgu..tak pun misi..

    Dah besar sikit konon cita2 up sikit.. selain cikgu dah ada yang nak jadi doktor..

    Macam tak terfikir cita2 selain dari yang biasa2 tu...



    ReplyDelete
  15. sweet je....teringat dengan anak kwn rietta...bila ditanya besar nk jadi apa....
    jawapannya cikgu n fotografer....

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.