11 March 2016

Peri-Peri Chicken With Butter Rice

Nah amik..title bukan main lagi omputihnya
Menu dinner kami 4 beranak semalam
dimasak oleh anak dara... Alia.
tak payah pergi Nando's dah..
 ayam ni diperap semalaman
saya dah pesan..jgn letak cili api terlalu banyak
(dalam pada tu dok gelak2-cili mata burung
bird's eye chili kata omputih)


 mengejar masa
dah hampir waktu maghrib
sedangkan nak ambil gambar kat luar rumah
katanya dia suka masak menu mat saleh 
sbb tak payah menumis segala bagai

14 comments:

  1. bt sndiri sume nih kak? waaaaa dh kt restoren kak... geramnya nengok

    ReplyDelete
  2. ya @norhidana miswan..anak dara akak yg masakkan..

    ReplyDelete
  3. dah boleh restoran ni..sedap nampaknya..

    ReplyDelete
  4. Alia... mana auntie punya set
    Kalau auntie ada anak lelaki nak tempah jadi menantu senang selalu dpt makan sedap macam ini hihi.... (gurau ye sayang...)

    ReplyDelete
  5. betul ckp dia. menu mat saleh tak yah tumis2 bagai

    ReplyDelete
  6. Untung akak anak dara rajin memasak bukan setakat rajin pandai pulak tu nanti boleh buka restoran makanaan barat.

    ReplyDelete
  7. Sedap tu kamsiah..
    Minta anak dara kongsi resepi..
    Nak cuba buat lah ;)

    ReplyDelete
  8. kak kamsiah....singgah sini....hehe sori pasal tajuk entri...
    tajuk lagu ja....kalau patah hati betul saya simpan dalam-dalam...

    tapi bab tunjuk makanan ala fevret saya nando's ni memang boleh patah hati....nampak sebijik ja

    ReplyDelete
  9. Yelah.....sesekali tukar menu. Jemu asyik duk makan nasi je kan....
    Boleh tutup bisness lepas ni Nsndos gamaknya hihi

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.