04 March 2016

Dating Dengan 3 orang Puteri

Pagi tadi...lebih kurang jam 11 pagi
sekali lagi saya mendatangi 
sebagai memenuhi janji terhadap 2 orang budak2 tu
yalah beberapa hari sblm ni saya kesana bersama Alia ja

 


saya punya order-bubur nasi
no nasi goreng sbb BP saya tinggi

 wahh..terer guna chopstick budak kecik ni
zup zap zup zap..dia yg paling awal habis makan..

12 comments:

  1. Allahu...sedapnya bubur nasi...lama dah tak masak bubur nasi...

    ReplyDelete
  2. bubur nasik pon sodap jugak. xmenahan leez menengoknye. hu3..

    ReplyDelete
  3. gemoknye satay dia! mesti juicy kan... Kalau area selangor ni saya suka satay sri subang, sungai buloh..

    ReplyDelete
  4. Sedap pulak tengok si kecik menghirup mee tu kamsiah..
    Makan mee hailam ke sikecik tu ;)

    ReplyDelete
  5. tk tahan nengok satay tu
    semua nya nampak sedap kalau sedang lapar ni

    ReplyDelete
  6. Selagi belum disunting/menjadi milik lelaki lain, masih ada peluang utk selalu bersama. Peluang masih panjang lagi:)

    ReplyDelete
  7. bestnya kak... siap ada satay lg awal pagi....

    si kecik tuh kalau dh dr kecik makan ngn chopstik itu makin lama makin mahir...
    menu nya semua sedap2 kak oi

    Moga BP akak cpt turun yek...

    ReplyDelete
  8. seronok tengok anak2 tengah remaja dan membesar begini..

    ReplyDelete
  9. teringin pula nak makan satay. seronok outing dgn famili kan

    ReplyDelete
  10. kalau singgah ke kulim nanti boleh cuba...hari tu sempat gi laksa tempurung ja...kalau ke sana boleh jumpa dengna rakan blogger lain

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.