12 March 2016

Tempahan Kek Keju

Alhamdulillah
walaupun pasaran dari mulut ke mulut ja
tempahan yg diterima memberangsangkan
kebanyakan tempahan oleh kawan2 siadik..Eleena..

ni tempahan kek pelangi 
oleh anak cikgu sekolah
katanya nak bawak naik flight
jangan terburai keknya dah la ya..
sebiji rm50


ni pulak berbagai perisa kek keju
dek kejunya mahal
sebiji rm60
rm5/slice
perisa strawberi
 

perisa blueberi
 

 ada jugak yg sukakan kek keju coklat


kalau malas nak datang amik kat rumah
kami sediakan perkhidmatan delivery sekirtar Kulim..

9 comments:

  1. assalamualaikum Kam
    kakak kaknoor ada kat kulim boleh lah suruh diarang tempt kalau tingin nk mkan

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah rezeki berniaga...beruntung ada kemahiran membuat kek. Semua cantik dan nampak sedap..

    ReplyDelete
  3. kalau ibu_suri masih sihat, tentu saya sekarang boleh bikin bisnes capati, kek dan pizza....

    ReplyDelete
  4. Murah tu RM50 kak..kat sini jangan harpa.

    ReplyDelete
  5. yummy...rietta sanggup aje trun ke kulim...nmpak sedap sgt....cheese kek....

    ReplyDelete
  6. aaaa.. jauhnye kulim... sedapnyee... t.t

    ReplyDelete
  7. Seronok tengok org berbisness ni. Teringin tp mcm tak mampu je...
    Boleh ke bawak naik flight kek tu..dgn berlidi bagai tu KM...

    ReplyDelete
  8. thank you aunty.kek anak aunty buat tu sedap.inshaAllah akan repeat order :)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.