21 August 2013

WW ;Kecil

Ia bkn spesis nenas hiasan
nenas biasa yg boleh dimakna
cuma saiznya mmg kecil
sebesar bola golf saja..

38 comments:

  1. Comelnya.. tak pernah tengok spesis macam ni lg :)

    ReplyDelete
  2. Comelnya!, makan 10 biji pun tak cukup ni,hehe..

    ReplyDelete
  3. Kalau sebesar bola golf...apa yg boleh dimakan kalau dah dibuang kulitnya, buat hiasan aje la. Nanas kenit namanya ni, hehe

    ReplyDelete
  4. kalau tak silap,namanya nenas batu..org kata boleh buat ubat batu karang..

    ReplyDelete
  5. heheheh tp kadang kecik gini manis buahnyer kak...

    ReplyDelete
  6. Comey2 cam tu makan sensorang je sebijik kak.

    ReplyDelete
  7. Kalau kecik2 gini biasanya manis kan..sekali makan jer habes...sedap..

    ReplyDelete
  8. kalau comel sangat, nak makan pun sayang.. :)

    ReplyDelete
  9. sayang nak makan.. tapi kalau sekali ngap je ni sebab kecik :)

    ReplyDelete
  10. ada ke nenas kecik camtu.. kiutnya.. sekali ngap je tu.. huhu..

    ReplyDelete
  11. nenas batu ni kan.. bayk kat rumah MIL di kelantan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la nenas batu atau nenas terbantut hehe

      Delete
  12. salam K.Kamsiah..

    alahai..sebiji bola golf?? teciknye..? tapi cumel

    ReplyDelete
  13. comel...kena makan sorok2 la..takut berebut..heheh

    ReplyDelete
  14. klu sebesar bola golf, kecik sangat tu

    ReplyDelete
  15. makan begitu saja pun sedap...manis

    save 22 satu

    ReplyDelete
  16. Rupa comel, rasa pun mesti sangat comel....

    ReplyDelete
  17. Rupa comel, mesti rasanya juga sangat comel

    ReplyDelete
  18. Salam kenal kak.. tq sudi singgah dapur kecil tun :)

    ReplyDelete
  19. IM belum pernah lagi jumpa nenas sekecil ini.

    kalau besaq bola golf.. boleh buat buat pajeri sebiji..sebiji gitu le agaknya..

    ReplyDelete
  20. Yummy....ngah sakit sakit pale...pening loya nie...teringin plak tgk nenas tu...kuning jerr...

    Psss...btul tu akk....kitlens lah yg plg byk jasa...

    ReplyDelete
  21. Kalaua da benihnya nak kakak tanam dlm pasu. Dpt sepuluh pokok mesti cantik kan... boleh makan lagi.

    ReplyDelete
  22. termasuk dlm kategori pokok hiasan . kat kg saya pun ada . saya tanam dalam pasu . x terfikir lak klu nenas nih blh di mkn ...

    ReplyDelete
  23. comeinya!!! nak makan pon tak sanggup..comei sgt!!

    ReplyDelete
  24. Kalau makchaq yg tak berapa pandai kupas nenas ni... Siap kupas entah2 tinggai besaq guli... Jenuh kupas nak dapat sepiring....he he

    ReplyDelete
  25. ni bkn nenas yg cina wat sembah tokong dia tu kan...

    besar ni...alahaiii tak cukup laa.

    ReplyDelete
  26. kt thailand byk nenas spesis cm ni kan...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.