09 April 2016

Strawberi Cheese Tart

Lagi airtangan Alia
utk minum petang-strawberi cheesetart
dah alang2 mak sedaranya oder blueberi cheesetart 140 biji
dia buat sekali chesetart strawberi ni bila ada lebihan doh

Bila ada yg bertanya resepi
kena saya tak tempek resepi
ini jawapan saya
"saya tak tau resepi mana yg dibuat oleh anak saya
kang tak pasal2 saya letak resepi..tak sama pulak hasilnya"

so kalau ada yg nak ccuba tu sila ke blog anak saya

tapi dia update blog ikut kerajinan dia  ja


13 comments:

  1. SEDAPNYA CHESSE TART..SLMT BERHUJUNG MNGGU KAMSIAH.

    ReplyDelete
  2. Kak Kam.. cantiknya.... buat perhiasan pun bagus ni... hehehe..
    Seronok kan bila tengok hasil yang mcm ni?

    ReplyDelete
  3. Wahh sedapnya... sgt sesuai menikmati sekeluarga terutama hari2 hujung minggu mcm ni... marveles ni kak Kam!!.. :)

    ReplyDelete
  4. menarik sangat nampak tat ni...semestinya enak...

    ReplyDelete
  5. Bertuah ada anak dara rajin masak. Pandai baking lak tu :)

    ReplyDelete
  6. pandai nyer alia..kita pah ge hari ni tak pernah menjadi buat nyer..

    ReplyDelete
  7. Oh.. ibu just ambil gambar apa yg Alia masak ye:)
    nanti auntie jenguk blog Alia

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Kak...sedap tu...warna merah pula hiasan tart tu..

    ReplyDelete
  9. yummy....nampak menarik buat portion besar cam tu, biasa jmpa kt hotel je macam tu...

    ReplyDelete
  10. Assalam kak kam, Masya Allah bestnya ada ank dara rajin, pandai plak tu, ermmmm...sedapnya nampak tu

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.