07 October 2013

Buruk Tapi Cantik

  
Kelmarin ketika pulang menziarahi mertua dikampung
suami ternampak sekeping papan buruk
dirumah abg kepada adik iparnya
sekeping papan yg hampir reput
dan tidak digunakan lagi

dah nampak mcm terbuang
jadi minta la kat tuan rumah

katanya kat tuan rumah

"depa..(merujuk pd saya dan anak) nak buat amik gambaq"

dah dibawa balik
dipotong,dipaku segala bagai
inilah hasilnya

haha prop utk amik gambar


close up 
nampak klasik,kan...

percubaan pertama

sebelum ni dok guna papan ni
mmg nampak buruk ja kan..

tp ini antara hasilnya
tak nampak rupa papan tu ,kan
(kena kreatif la nak bg nampak cun hehe)
siram air ke..tabur bunga2 ke...

terimakasih encik suami...

31 comments:

  1. kreatifnya.... menjadi seni pulak kan....

    ReplyDelete
  2. yela..buruk2 pun boleh lagi digunakan.. cuma perlu kreatif je utk mencantikkan.. ;)

    ReplyDelete
  3. fuh...sangat cantik! serius...saya suka dua gambar terakhir tu.. :-)

    ReplyDelete
  4. bagus la akak,kreatip..nampak cantik plak jadi prop..

    ReplyDelete
  5. ya betul, cantik..papan buruk pun boleh dimanfaatkan, jadi cantik...manusia pun kalau perangai buruk ubah jadi baik, mesti lagi 'cantik' kan?

    ReplyDelete
  6. Wah.. lawanya hasil kerja orang yang pandai seni fotografi ni.. benda yang dah buruk boleh jadi hasil karya lawa.... cayalah akak dan suami...

    ReplyDelete
  7. kerlass... kayu buruk pun, kena touch up sikit.. dapat hasil yg awesome :)

    ReplyDelete
  8. kalau kreatif, benda burukpun boleh jadi cantik kan?

    ReplyDelete
  9. sapa sangka dari papan buruk tu hasilkan satu prop yang indah..

    saya tak pernah terfikir cam tu sekali.memang tak kreatif agaknya..

    ReplyDelete
  10. Nampak sedap KY.... kalau kek yg campur ngan kastard gitu kurang muakkan...

    ReplyDelete
  11. Fulamak, cantik gambar tu Kam, terutama yang last tu, nak bergurulah hehe..

    ReplyDelete
  12. Wow! Shot akak sangat Ohsem! Kreatif + Seni...cukup mengagumkan!
    Salute Akak...

    ReplyDelete
  13. Saya suka semuanya. Cuma mereka yg kreatif mampu menghasilkan sesuatu yg indah....

    ReplyDelete
  14. tk nak kayu buruk tu ..
    nak epalnya ..
    he..he..

    ReplyDelete
  15. Saya pun suka... memang cantik lama dan baru tu...

    ReplyDelete
  16. memang cantik dan berseni kak..kerana tekstur nyer tuh yang menjadikan gambar lebih menarik..

    ReplyDelete
  17. subhanallah...cantik..takder sapa sangka kan prob yg sebenar..kreatif:-)

    ReplyDelete
  18. Macam dalam majalah..dua2 props tu menarik as a background..

    Hendak seribu daya, skill mengambil gmbar yg mantap..

    ReplyDelete
  19. memang kreatif ensuami kamsiah..boleh terfikir tu untuk buat tempat ambik gambar

    ReplyDelete
  20. salam...tu yg dikatakan mahalnya seni tu.hehe

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.