09 October 2013

WW:Membebel sana sini..

Rabu dgn sedikit kata-kata
ada beberapa blog jugak rupanya
yg menjadi tempat saya 'membebel'...











Selingan...

Sejujurnya saya tak mengenali tuan punya komen
kat FB ni

haha..sapa2 yg mcm kenal saya
tegur2 la..

33 comments:

  1. assalam, biasalah tu dah orang datang bebel tempat kita...kita balas lah balik...bebel membina..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum.. detik2 indah,

    Semoga para pengomen setia terus komen dan support blog nie...

    mselim3

    pls: mselim3 minta maaf andai x selalu komen kat sini.

    ReplyDelete
  3. Nanti kakcik nak pasang jugalah widget top commentators tu... bila entahle...selalu sibuk kakcik ni..

    ReplyDelete
  4. Salam kak...

    Membebel hal yg bermanfaat,x mengapa...ramah tamah...di byk blog juga tu...tahniah..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Kamsiah

    terima kasih sudi ziarah PHD

    ReplyDelete
  6. walaupun tak kenal rakan2 blogger ttp mrk seolah2 rakan rapat kita sbb setiap hr brsua melalui alam maya kan....

    ReplyDelete
  7. wah makin popular nie kak..hehe,ziarah menziarahi adat berblog..:)

    ReplyDelete
  8. Bebelan yang menjalin ukhwah tu Kam, Alhamdulillah saling bertegur sapa di alam cyber. Terima kasih juga sudi singgah blog ummi walaupun blog ummi cacamarba, hehe..

    ReplyDelete
  9. hehehe mehla membebel kat kite pulak ekekeke

    ReplyDelete
  10. Alhamdullillah, ramai kawan-kawan puan..Semoga semuanya mendoakan kebaikan

    ReplyDelete
  11. Membebel memanjangkan ukhwah ye kak...

    ReplyDelete
  12. yup.. & tq sebab rajin singgah blog KA juga yer !

    ReplyDelete
  13. Biasalah bila orang mai rumah kita,kita pi rumah dia pula.Ziarah menziarahi sambil berborak ringkas..

    Terima kasih kerana mempromosikan blog saya dalam entri ini...

    ReplyDelete
  14. saya kenal blog ni dari blogwalking.. tak ingat dari mana tapi sejak tu terus letak dalam senarai akan singgah.. walaupun bukan setiap hari.. ;)

    ReplyDelete
  15. Kuat jugak membebel rupanya yer kak. hehe

    ReplyDelete
  16. saya tak letak widget Top Commentator kat blog!..huhuhu..kalau tak boleh skodeng siapa rajin komen...ekekekekekek

    ReplyDelete
  17. terima kasih kak kamsiah..selalu komen2 kat blog saya. membebel banyak-banyak pun takpe...hehe

    mudah2an one fine day..kita pun berpeluang jumpa ya..dekat je pun..kulim dengan BM.. :-)

    ReplyDelete
  18. tu tandanya rajin BW dan tinggalkan komen..sy ni tk sempat dah nk kerap BW dan membebel hehe

    ReplyDelete
  19. macam best pula ada top commentar ni. nak letak jg lah =)

    ReplyDelete
  20. Good job....terasa nak letak juga ikon top coment kt sebelah nanti...weeee nk cuba

    ReplyDelete
  21. kak kamsiah ternyata seorang blogger yg baik. rajin komen. saya rajin baca je. hahaha...

    ReplyDelete
  22. Tumpang memeriahkan blog,
    tambah kenalan dan
    tambah ilmu.

    ReplyDelete
  23. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique

    ReplyDelete
  24. Hi: I hope we can see pictures of our differents cultures in the blogs. Thanks and have a nice day.

    Ale
    Costa Rica

    ReplyDelete
  25. As salam dear,

    Kita pun jrg sgt mem'bebel' kat blog org la ni..mana yg sempat je... mohon xde yg berkecil hati ;)))

    ReplyDelete
  26. salam jumaat...

    kunjungan balas.. ramainya kawan... :)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.