02 October 2014

CPUV Nuffnang

Alhamdulillah...Syukur padaMU ya ALLAH
hanya itu yg terucap
sebelum ni paling banyak CPUV yg melekat 
hanya 4 atau 5 ja

Rezeki bln oktober
8 CPUV sekaligus melekat

Alhamdulillah..pernah merasa jugak duit dari Nuffnang

31 comments:

  1. Assalammualaikum..
    Alhamdulillah rezeki dan semangat untuk berblog.

    ReplyDelete
  2. alhamdhulillah rezeki tuu..
    bulan oktober ni Nufnang pun murah rezeki kut..banyak iklan di tepek kat blog kita..

    ReplyDelete
  3. panjang berjela tuh kakak...rezki masyukkk..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Kamsiah,

    Saya tak pernah ambil tahu pun pasal nuffnang ni hihihi

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. rezeki Kak..
    boleh belanja saya teh tarik.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak, rezeki bertingket2 tu..:)

    ReplyDelete
  7. alhamdullilah kak kamsiah
    semoga makin murah rezeki
    aminnnn
    ayu tah bile nak pandai maen dgn bnd ni

    ReplyDelete
  8. Rezeki Oktober tu kak..
    Bagi mengurangkan rasa stress harga petrol naik..hihihih

    ReplyDelete
  9. Syukur alhamdulillah duit sudah masyuk.... Kalau mai Aloq Staq belanjalah saya roti canai...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah
    tumpang syukur kak
    8 tu sekaligus
    memang jarang-jarang berlaku
    tahniah :)

    ReplyDelete
  11. Asalamualaiukum..rezeki yang tak terhingga, bahagia rasanya dapat anugerah ni. Etuza tak reti macamana nak rai rezeki nufnang, Blog Pesona ada daftar , sekarang blog baru boleh lagi ke daftar! hehehe...

    ReplyDelete
  12. Murah rezeki akak..
    Tapi naper nampak mcm ada yg redundant tu kak?

    ReplyDelete
  13. Tahniahlah dah dapat cek,rezeki datang melimpah2.

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah tahniah kak Kam.. semoga sentiasa murah rezeki... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  15. Datang lgi nak cari entry baru..mybe dlm kotak minda belum di zahirkan hehe....

    ReplyDelete
  16. Datang lgi nak cari entry baru..mybe dlm kotak minda belum di zahirkan hehe....

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah..akak buat tutorial sikit pasal nak masuk nuffnang ni kak..sy baru lg blogging ni..hihi ^^

    ReplyDelete
  18. tahniah...baru baca entry BM, dapat 8 jugak..
    saya? separuh dari kalian..huhu..
    jadilah kan

    ReplyDelete
  19. tahniah kak! saya pnya macam x bergerak je. hahahahaha

    ReplyDelete
  20. tahniah kak!
    saya dah dua tahun, belum pernah merasa
    walau sekali pun
    bukan rezeki kan =)

    ReplyDelete
  21. Salam perkenalan... tahniah kak.. bagaimana nak join?? tunjukan pada sy boleh? hehe.. baru pandai berblog

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.