01 October 2014

WW : Magnum Repost Gambar

Kembang semangkuk hidung sekejap
bila Mangum repost pic aiskrim
dari Instagram saya




ini Magnum punya Instagram
elehhh...gambar2 org lain lagi cun..kreatif..


Kalau bg hadiah stok aiskrim utk sebulan pun ok jugak,kan..


Sapa2 yg ada Instagram tu
habaq mai..nanti saya follow...

24 comments:

  1. ais krim magnum cair dimulut..thniah2

    ReplyDelete
  2. eskrem ni nampak sedap , tapi mmg lama sungguh dh KA tak makan, kena jaga pemakanan skang hehehe

    ReplyDelete
  3. Kadang2 bila beli magnum tertanya-tanya dalam hati: adakah aiskrim magnum memang tak ada kena mengena dengan magnum nombor ekor? Tapi rasanya tak ada hubungan kot, cuma nama saja kebetulan sama...

    ReplyDelete
  4. bagi la hadiah 10 batang Magnum ke...hahahahah

    ReplyDelete
  5. Sambil baca entry ni sambil membayangkan dapat stok sebulan aiskrim magnum.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. memang tepat dengan kehendak magnum kot, nampak cantik.

    motto saya, barang bagus, elok dikongsi bersama...

    ReplyDelete
  7. gamabr2 akak snap memang cantik aper..alaaaa kita takder insta :(

    ReplyDelete
  8. Contest ke Kamsiah ? Boleh gak masuk ni hehe....Gambo awak walau simple tapi cantiklah....unik

    ReplyDelete
  9. tahnia..memang hebat..kira terbaik .pencapaian yang bagus beri motivasi kan..

    ReplyDelete
  10. Dayah mai tengok dekat sini ja lah . Kita takda insta .. huhuhuu

    ReplyDelete
  11. tahniah kak..
    mmg nampak menyelerakan
    tapi magnum ni tak kene dgn tekak
    terlampau manis

    ReplyDelete
  12. Tahniah Kak Kamsiah, foto2 kak memang cantik di IG.. :)

    ReplyDelete
  13. sedapnya...
    terliur saya akak..
    kena beli nanti ni...

    ReplyDelete
  14. jm ada insta tp dh lama x upload gambar jd klau follow mesti x best

    ReplyDelete
  15. insta ky pun so n so ajer..tak best klo nk polo..heheh

    ReplyDelete
  16. alamak!
    dah lama saya tak update instagram :)

    ReplyDelete
  17. hehe...cantik gambar tu
    tu yang diorang repost =)

    saya suka juga makan magnum ni
    cam nak p beli juga sat lagi ni =)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.