11 December 2014

Terimakasih Jarimanis

Kiriman fm oleh blogger Jarimanis
terimakasih banyak2 ya


  love u too..:)
fm korea..

31 comments:

  1. Assalamualaikum kak,

    Untungnya, tahniah dpt gift.. hehe

    Cantik..

    ReplyDelete
  2. wahhh dapat hadiah dari JM yer... tahniah... kirim salam kat JM yer

    ReplyDelete
  3. Syoknya dapat fm korea. X dapat pegi dapat fm pun jadi lar.

    ReplyDelete
  4. As'salam tahniah semakin mesra ya..alhamdulillah..selamat tiba hadiah dari korea

    ReplyDelete
  5. Semoga akan terus mesra ..salng kenalan antara blogger yang ramai di alam maya

    ReplyDelete
  6. saya pun dapat satu dari JM, esok in shaa Allah masuk entri, he he

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. KopiO...your turn will come :-) nanti check peti surat ehh :-)

      Delete
  8. Suka dpt fm..sy pun suka jgk kumpul fm ni...

    ReplyDelete
  9. Hadiah dari jauh! Semoga ikatan uhkwah semakin erat :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...kak Kam dah terima small gift dari JM ye..itulah small gift sbg tanda penghargaan kerana rajin tinggalkan komen d blog J...terima kasih kak :-)

    ReplyDelete
  11. bertambah lagi koleksi FM... best nyer :)

    ReplyDelete
  12. cantik fm korea..bertambah lagi koleksi ye Kam..

    ReplyDelete
  13. cenggini ke dunia berblog kamsiah?baru nak belajar ni...

    ReplyDelete
  14. tahniah kak kamsiah. lawa FM dari korea

    ReplyDelete
  15. Best nya kak kam...dapt ole-ole korea tu..
    memang sayang lebih la kat JM ^_^

    ReplyDelete
  16. Satu penghargaan buat Puan. Semuga ikatan persaudaraan segar sentiasa...

    ReplyDelete
  17. Cantiknya Kak Kam, boleh tambah koleksi

    ReplyDelete
  18. Asalam madam kamsiah ..rambut anak lelaki etuza tu kena topi kledar aganya tu sebab berubah..dia tak sedar tu bapa dia yang nampak ada lain...)

    ReplyDelete
  19. waaa....bestnyeee dapat hadiah dr JM...korea mariiii...hihihihih

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.