27 April 2015

Kerinduan Seorang Anak

Pagi ni agak sebak
bila membaca post anak bongsu...Tasha di laman IG nya
semalam dia buat post ni

membaca captionnya membuatkan airmata ni menitis

Saya bertanya..kenapa hashtag kucinghappy?

Laa..mak tak tau ke
#kucinghappy akan tunaikan wish kita..jawabnya..

26 comments:

  1. kesian tasha ,rindu kan papa dia rupanya..

    ReplyDelete
  2. :-(( sayu hati baca...mudahan Allah makbulkan apa yang tasha minta..amin

    ReplyDelete
  3. Teringat anak2 bila babah dorang balik lambat atau outstation.. pasti mencari.. :(

    tapi #kucinghappy akan tunaikan wish kita tu comel je ayatnya.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. lahai... dh lama ke tak tak jumpa ngn dia tuh kak?

    ReplyDelete
  5. Semoga harapan dan doa Tasha diperkenankan oleh-NYA

    ReplyDelete
  6. sedeynya!camni ler bila berjauhan,itu baru ank yg merasa blom maknya lg!!

    ReplyDelete
  7. Bila rindu..
    Macam tulah Kamsiah..
    Tambahan ayahnya sekarang bekerja jauh kan kamsiah..
    Lagi lah bertambah-tambah rindu si bungsu tu :)

    ReplyDelete
  8. bila rindu menggamit..
    kucinghappy tu apa eh?

    ReplyDelete
  9. Bila ada kasih diterima dgn baik itulah rindu pasti mudah dtg bertandang... sayu hati kita sebagai ibu mudah terasa...

    ReplyDelete
  10. bila rindu bertandang..semoga segalanya dipermudahkan ya Tasha
    #kucingheppy akan tunaikan :)

    ReplyDelete
  11. Salam. Hee siapalah tak sayang abah sendiri, tapi ada mak kann, kanns ;p

    ReplyDelete
  12. #kucinghappy tak pernah tau,
    Kesian Tasha rindu abahnya..

    ReplyDelete
  13. Kadang2 orang kata rindu anak pada ayah dan ibunya melebihi rindu ibu bapa itu sendiri kepada pasangannya. Masa saya kerja di KL dan keluarga di Alor Setar selama bertahun-tahun dulu pun cam tu jugak terjadi, anak bongsu (Sha) selalu menelefon saya berjam-jam, kebanyakan bil telefon adalah untuk menjawab suaranya, hehehehe...

    ReplyDelete
  14. Kadang2 orang kata rindu anak pada ayah dan ibunya melebihi rindu ibu bapa itu sendiri kepada pasangannya. Masa saya kerja di KL dan keluarga di Alor Setar selama bertahun-tahun dulu pun cam tu jugak terjadi, anak bongsu (Sha) selalu menelefon saya berjam-jam, kebanyakan bil telefon adalah untuk menjawab suaranya, hehehehe...

    ReplyDelete
  15. memng terlalu rindu lh tu..klu tak memng tak tertulis status tu

    ReplyDelete
  16. baru tahu hashtag kucinghappy dpt tunaikan wish kita.. ahaks.. pasni bolehlah buat selalu ##kucinghappy. tapi ni main2 je tau. ^_^

    harap kak kamsiah & sekeluarga sihat2 saja.. ^_^

    ReplyDelete
  17. Hehe rinduu ayah dia laa tu..bila berjauhan mmg rindu rinduan laaa...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.