22 April 2015

RM270,000 Oleh TM

Huhu kayo la makcik 
tp terimakasih ajalah ya..

mcm2 cara nak menipu..

24 comments:

  1. Huyoo..banyak tu..meme kayo dpt duit byk tu...penipu dimana2..selagi tak tertangkap selagi tu tak serik..:)

    ReplyDelete
  2. kalau betul tu memang jadi ORANG KAYA BARU LAH kak kam..tapi sayangnya..itu satu perangkap..

    ReplyDelete
  3. Dah dapat nanti jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan, ya... :)

    ReplyDelete
  4. Kakak pun pernah dpt macam ini. Dia ingat kita ni budak kecik agaknya nak ditipu mentah-mentah..

    ReplyDelete
  5. senang-senang je nak bagi beratus ribu. macam-macam cara menipu sekarang

    ReplyDelete
  6. wahhh akak kayoooo...
    ihihi..
    mcm2 zaman skrg ni

    ReplyDelete
  7. Mcm mana boleh menang?
    Kalaulah betul-betul tak yah runsing2 pikirkan isu duit KWSP tu Kamsiah...

    ReplyDelete
  8. hahaha..makcik, jgn lupa belanja saya ya

    ReplyDelete
  9. salam kamsiah ..
    mcm mana klu betul tu ..
    nyesal seuomo hidup tu ...
    oh ye ..
    nampak result alya tu ..
    tahniah satu pencapaian yg baik ..
    anak aby takat 3.65 ..

    ReplyDelete
  10. Kalau betul-betul...dah lama kita semua jadi jutawan ha ha...selalu sangat dah terima sms dan email macam ni kan?

    ReplyDelete
  11. byk sgt duit tm tu.. cer bg kt staff dia sikit..hahhaa..sabar jela..ayat pon berterabor...

    ReplyDelete
  12. Telekom pun dah pandai anjurkan loteri sekarang? Kalau TM tau mesti pihak yang buat surat tu dah kena saman ni...fitnah TM anjurkan loteri, hehehehe...

    ReplyDelete
  13. Sape yg terpedaya memang kesianlah.. =(

    ReplyDelete
  14. hahahha akal penipu ni memang panjang..ada ja cara nak kenakan orang

    ReplyDelete
  15. Saya ada beritahu kepada kawan saya kelmarin bahawa dunia akhir zaman ini penuh dengan tipudaya, fitnah dan persepsi...

    ReplyDelete
  16. Sy selalu dpt sms "nombor anda memenangi sejumlah wang blabla" dia ingat sy student taktau apa apa lah. Haha

    ReplyDelete
  17. boleh la akak belanja saya gi pulau kapas kak..hehe
    macam-macam spammer sekarang ni kan kak

    ReplyDelete
  18. dah 4 kali dapat email ni..maknanya nya dekat sejuta dah kalau dikumpul2..hehehe

    ReplyDelete
  19. kalau betul2 kayo tu kamsiah, jangan lupa hulur saya sikit..tak dapat 4 angka, 3 angka pun jadilah, hihi

    ReplyDelete
  20. amboi senangnya nak menanag duit sekarang ni.. Kaya sangat ka TM tu..

    ReplyDelete
  21. Assalam kak kamsiah,
    kan3
    nampak benor nipunya kan3
    iols pun slalu dapat mail ghoper ni haaaaaaaaa
    sms pun ada hokeyh

    ReplyDelete
  22. Huhu ads jgak dpt email nii..hehe mcm2 cara disorg tpu org..pling takleh tahan yg Shell punya tuu slslu htar sms no anda menang ..huhu

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.