04 April 2015

SAPS

membolehkan para ibubapa menyemak keputusan peperiksaan anak2

Alhamdulillah...keputusan yg diperolehi Tasha
menduduki tempat pertama dalam kelas serta dalam darjah

25 comments:

  1. tahniah tasha moga cmrlang dunia n akhirat...

    ReplyDelete
  2. Tahniah utk Tasha sejuk perut ibu mengandung ;)

    ReplyDelete
  3. Tahniah tasya...

    P/S zaman saya boleh sorok result peksa dr pengetahuan abah kalau result teruk. Bgtau abah...cikgu tak bagi balik paper..haha. Zaman la...bukti online:-))

    ReplyDelete
  4. satu penambahbaikan dalam sistem pendidikan,pemantauan mudah dilakukan apapun ibu bapa kena tahu dan peka pada perubahan sistem ni kan kak kamsiah .

    ReplyDelete
  5. tahniah tasha ...moga berterusan cemerlang

    ReplyDelete
  6. Wah hebatnya..saps memang betul2 menyenangkan skrg..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillahhhh...torbaik lah...teruskan usaha ye Tasha...sejuk hati ibu

    ReplyDelete
  8. Tahniah..memang cemerlang betul kepututsannya....

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah... calon harapan utk 5A tu....

    ReplyDelete
  10. mudah juga untuk ibubapa. tahniah buat anak kak kamsiah

    ReplyDelete
  11. Auntie tahu Tasha memang pandai. Tahniah sayang..

    Ibu pun puas kalau ini prestasinya.

    ReplyDelete
  12. Assalam kak,
    Alhamdulillah
    cemerlang
    sejuk perut akak kan3

    ReplyDelete
  13. Sekarang tak boleh nak ngelat.. ibu klik2 je dah dapat keputusan.. ;)

    Tahniah buat Tasha.. ;)

    ReplyDelete
  14. Tak dapat nak sorok2 lagi lah ye...
    Tahniah! Semoga terus maju jaya dalam pelajaran.

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah, keputusan cemerlang
    tahniah
    dulu aman saya 84 tu A:)

    ReplyDelete
  16. Tahniah buat anak kak kamsiah. Mudah untuk ibu bapa periksa keputusan sekarang ya

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.