16 April 2015

Tahniah Utk Anakanda

Semoga dapat mengekalkan prestasi utk sem depan..Insya ALLAH..
(meskipun tak dapat 3.85..;)

30 comments:

  1. alahai pic apa tu kamsiah?internet slow sgt...btw congrats to yr daughtr.

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis, alhamdulilah pelajar pintar

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH...TANPA USHA XDPT RESULT SEBAIK ITU..

    ReplyDelete
  4. wahhh..alhamdulillah..congrats buat anak akak..

    ReplyDelete
  5. saya doakan moga dia berjaya kak
    insha Allah
    bidang kulinari ni makin pesat membangun
    :)

    ReplyDelete
  6. klik mr potato utk akak n anak-anak :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah juga dari kakak. Moga sem depan akan lebih cemerlang lagi.

    ReplyDelete
  8. TAHNIAH! buat Alia Laila. InsyaAllah! harap2 bukan setakat mengekalkan prestasi tapi dapat naikkan lagi pointer tu.

    ReplyDelete
  9. Assalam akak,
    waaaaaaaaaaaaa
    tahniah2
    iols dedolu study pun tak pernah lepaih 3.5 he3

    ReplyDelete
  10. Salam Puan Kamsiah.
    Tahniah diatas kejayaan anak yang mendapat keputusan yang cemerlang. Nampak gayanya Accounting memang tidak dapat dipisahkan. Saya pun melaluinya dulu. Saya berharap agar adik Alia sentiasa tumpukan perhatian dan seringlah bertanya kepada chefs yang mengajar. Jika Puan Kamsiah ada "rezeki" lebih, hantarlah anak ke "Le Cordon Bleu" kerana "nilai" adik Alia nanti akan meningkat berkali ganda!

    ReplyDelete
  11. dah semakin hampir..tahniah, berusaha lg..

    ReplyDelete
  12. taniah utk anak akak... kalu berusaha pasti semua mudah...

    ReplyDelete
  13. Permulaan yg baik. Semoga dia berjaya dlm bidang yg diminatinya...

    ReplyDelete
  14. tahniah...!! :)

    *singgah sini jalan2 sambil klik2 nuff..*

    ReplyDelete
  15. Tahniah untuk anak Puan. Semuga kecemerlangan dapat dikekalkan.

    ReplyDelete
  16. tahniah atas kecemerlangan anakanda...

    ReplyDelete
  17. terbaiklah. sebagai ibu mungkin tiada apa yg lebih mggembirakan apabila melihat si anaknya berjaya. ^_^

    ReplyDelete
  18. InsyaAllah... Result seterusnya pasti akan lebih baik!
    Yg pasti...jauh lebih baik dari result saya dulu, hehe

    ReplyDelete
  19. tumpang gembira...
    tahniah anaknda..

    ReplyDelete
  20. waa hebat,, nak dapat CGPA cam ni bukan senang..:)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.