21 November 2012

Alhamdulillah...dah selamat kembali..

Alhamdulillah...tgh hari kelmarin
Mak mertua dan adik ipar saya 
telah selamat kembali ke tanah air

bagaikan tak percaya
dan terasa cepatnya masa
hampir 50 hari mereka berada di tanah suci
kini telah selesai
menunaikan rukun Islam ke 5 itu

Penang Airport


anak2 cucu,menantu...

dibawa balik kerumah adik ipar di kampung


musim durian tgh meriah skrg...
rambutan,manggis serta dokong...

27 comments:

  1. syukur alhamdullillah, selamat pergi selamat kembali

    ReplyDelete
  2. syukur, sihat..

    p/s jangan lupa minta depa berdoa untuk kamsiah seisi keluarga. berkat doa dari mereka yang baru balik haji ni, insya-Allah.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah selamat smpai...musim durian..??bestnye kak..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah moga mereka mendapat haji yg mabrur.

    Bestnya balik kampung bolehlah ke dusun, banyak buah sekarang kan. Kakak suka manggis.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah,dah selamat sampai ke tanah air....

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah selamat sampai,
    harap jugak peluang nisah ke sana tiba nanti ..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah dah selamat kembali..Pasti mereka yg baru balik ada banyak kisah menarik utk dikongsi..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..selamat pergi dan selamat kembali, moga mendapat haji yang mabrur..

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah...

    semoga peroleh haji yang mabrur..

    Mak ayah saya bakal pulang 29 Nov ni..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah selamat sampai ke tanah air ..
    lps ni dapat title hajjah ..

    ReplyDelete
  11. Syukran alhamdulilah..dah selamat & tertunai hajat suci ..marilah doa kita diberi peluang ke Mekah ya..

    ReplyDelete
  12. tak tahu bila pula giliran IM. dan kalau dapat pergi pun tak tahu nak bawa ibu_suri ini, bagaimana?

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah. telah smpai ke tanah air. moga memperoleh haji yang mabrur. amin

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah..lega kan bila diorang da selamat kembali.. walau pun kita tau diorang ke sana nak tunaikan kewajipan dan ibadat.. tapi ada rasa risau je bila berjauhan tu..

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah! Bahagianya dapat merasa menjadi tetamu Allah!

    ReplyDelete
  16. Asalamualaikum...sori le pakjoe lambat terjah maklum la tgh final exam kt kolej hahah....nie dh abis dh blh le terjah cm dlu blk hhahahaha

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.