07 November 2012

Seharum Bayi....

Kenapa saya suka mengunakan produk utk bayi??
ya...selain harganya murah
tiada bahan kimia
saya sangat2 sukakan bau ' bayi'..
bayi ada bau tersendiri,kan

bg saya,bayi berbau 'manis'...

seriusnya saya tak mengunakan
talkum berharga puluhan atau ratusan rm

talkum Carrie tu sangat2 sweet dgn bau stroberi
Johnson's & Johnson's pulak
baby bath,baby oil,talkum,losen,syampu

minyak yu yee cap limau
sangat2 nyaman dan melegakan kembung perut...

sangat2 lembut baunya

saya alah pada deodrant
so Carrie Medicated Powder ni
sangat2 membantu dan berkesan

25 comments:

  1. aasalam kamsiah..sama la kita suka bau baby dan penjagaan baby..johnson dan anak ku pun sedap..lembut je bau dia

    ReplyDelete
  2. Saya pun suka minyak yuyi dan bedak johnson.. dua produk ni satu family saya guna..

    ReplyDelete
  3. as salam

    dulu saya pun suka bedak carrie..sekarang saya pakai follow me.. :)

    ReplyDelete
  4. Untuk kulit yang allergik, memang bagus produk untuk bayi ni, baunya pun lembut je kan.

    ReplyDelete
  5. hehehe...sy dulu pun byk stop bedak bby ni...sy je yg dok abiskan

    ReplyDelete
  6. akak..bau bb mmg la sedap sangat....wangi lain macam..

    ReplyDelete
  7. saya pun suka juga guna product baby, kak. Sweet je baunya.

    ReplyDelete
  8. KA pown suka bau2 baby ni !

    ReplyDelete
  9. salam kak..sya pun suka bdak aby ni.smpi skrg duk pkai carrie pink tu.wangi sgt rasanya..bdk lain pun x bet cm bdak ni.hehe..bila nk tdoq mlm,lumuq byk2..sngguh selesa sekai..hehe :D

    ReplyDelete
  10. patutlah sentiasa sihat walafiat..tahniah menjaga kesihatan dari tubuh badan tercemar oleh bahan kimia yang berlebihan..
    memang bagus tip2 ni..

    ReplyDelete
  11. Kita serupa.. Johnson& Johnson pilihanku :)

    ReplyDelete
  12. harum sewangi baby la yer ...
    menawan tuu ...

    ReplyDelete
  13. ciktom pun suka guna produk baby..wangi..

    ReplyDelete
  14. IM pernah dengar dalam satu ceramah yang mengatakan bau bayi adalah bau syurga.

    ReplyDelete
  15. disebabkan kat umah ni mmg ada bdk..so produk bayi mmg jd pilihan termasuk lah myk cap yu yee tu..sy klu pening kepala pun guna myk tu..sgt2 membantu bau dia ..

    ReplyDelete
  16. M pun suka bau barang2 baby ni...sedap ja...

    ReplyDelete
  17. Wah!Tak sangka brand2 lama ni masih popular sampai sekarang.

    ReplyDelete
  18. alamak..amat terkesan dengan gambar2 resipi kamsiah ni tau, puding biskut meri, agar2 lumut..karabu lagi ..suka tengok.

    ReplyDelete
  19. wak pon sukak bau bayi jugakkk.. ihikKKs

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِÙŠْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.