13 May 2013

Seksa Untuk Seksi...???

Sanggup 'seksa' menahan selera
tak menjamah nasi utk kelihatan
kelihatan kurus dan seksi..
ada yg sanggup...???

Roasted chicken chop-homemade
mula2 kukus lps tu panggang/bakar
sos lada hitam jugak buat sendiri


 Gardenia yg sangat sedap dikunyah

 SOMMERSET COTTAGE
 Multi Grain & Seeds
12 Wholesome Grain & Seeds

 Nutrition per 100g: Tenage – 296kcal
Tenaga Dari Lemak Sayuran – 111kcal
Jumlah Lemak Sayuran – 12.3g
 Asid Lemak Tepu – 3.8g
 Asid Lemak Poli-tak Tepu – 4.4g
Asid Lemak Mono-tak Tepu – 4.1g
 Asid Lemak Trans – 0g
Kolesterol – 0mg
Natrium – 479mg
Karbohidrat – 31.0g
Serabut Diet – 9.0g
 Protein – 12.6g



dan si merah menyala ni
haha superhot tp taklah berapi2 kepanasannya...
panas2 manja ja...
lps tu rasa berangin..

38 comments:

  1. makan adalah perkara terindah kak Kam..
    rugi woh kalau tahan makan

    ReplyDelete
  2. ayam tu betul2 menggoda la kak...hehehehe....

    ReplyDelete
  3. err... nak cantik tapi taknak seksa hehhe.

    ayam yg sedap. 2x nisah tengok..

    ReplyDelete
  4. sedapnya kak kamsiah... tapi seksa pulak nak buat sendiri :D
    Akak jer yg rajin :D

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    Mustajab tu betul-betul mustajab ke,
    tengah nak menyelimkan badan juga ni.

    ReplyDelete
  6. sedapnye..lg2 homemade kan kak..m3h xde pantang2 sume makan..

    ReplyDelete
  7. sedapnya ayam tu....

    sy guna krim lain.. memang tahap peluh la time pakai.. almost give up ni.... satu saja y buatkan sy terus guna, sebab kulit sy tetap ok, walau panassss..... :)

    beauty is pain.. tapi, makan tetap makan hehe

    ReplyDelete
  8. sedapnya kak roasted chicken tuh..takder lak resepinya yer hehehehe:)

    ReplyDelete
  9. kecur air liur nengok ayam tu. haisy..sabaq je la.

    diet..? tiada maknanya. yang penting sihat bertenaga. :-)

    ReplyDelete
  10. roasted chicken tu, tetap sedap dan berkhasiat.
    hehe ummi pun pernah guna lotion mustajab, tapi ummi rajinnya sekejap je.

    ReplyDelete
  11. nangess tgk roasted ciken tu.. tapi..bab losen tu..hihihi.. tak mo tak mo..

    ReplyDelete
  12. Sedapnya ayam tu.. :D
    Krim tu betul2 menjadi ker... nak gak try :)

    ReplyDelete
  13. KA kalau mmg ada selera tak tolak bab2 makan ni, sebab bila sakit mmg x leh nak telan apa pun ! hehehe

    ReplyDelete
  14. sedapnyer Roasted chicken chop ...terliur

    ReplyDelete
  15. siapa yg berdiet dihulur pun tak boleh nak tolak..ehehe

    ReplyDelete
  16. Mata tengok sedap, bila ada depan mata lagilah sedap....

    ReplyDelete
  17. Sedapnya ayam tu...mmng terliur tengok...

    ReplyDelete
  18. Boleh tolong ambil order,roasted chicken chop satu.

    ReplyDelete
  19. Sedap nampak roti tu. ayamnya pun mengancam.

    Lotion mustajab tu kak ani tak boleh guna sebab mungkin kulit sensitif sikit. Kalau guna nanti naik ruam.

    ReplyDelete
  20. Yummy ayam tu....rietta xsanggup dera dri sndiri...tpi setakat nk senaman rietta ok je...

    ReplyDelete
  21. salam kak kamsiah..
    wow!!
    mampu menelan air liur..
    dengan mulut yang berulser ni..huehue..^^

    ReplyDelete
  22. oO..dah kenyang makan ..sapu krim mustajab tu ea..panas berangin !

    ReplyDelete
  23. salam kak...sedapnya tgk menu akak ni...akak dok kulim kat mana ye...adik fiza pun dok kulim gak dekat karangan...=)

    ReplyDelete
  24. Adussss.... terliurnya ayam panggang tu....

    ReplyDelete
  25. Rasanya tak sanggup. Kalau tak makan nasi sehari ok lagi dua hari dah lemau tiga hari masuk wad kena gastrik.

    ReplyDelete
  26. Sedapnye. Terliur tgk pepagi ni. Dah la x bfast lagi.

    ReplyDelete
  27. Ala kak sedapnya nampak, buat sendiri je ke tu.. saya teringin sangat2 tapi tu lah.. hehehe...

    ReplyDelete
  28. chicken chop tu nampak temptinglah sis...yummyyyyy

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum. perghhh tengok makanan ni cair air liur ;p

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.