24 July 2013

Awan



Sangat indah...sangat menakjubkan ciptaanNYA
putih bersih bak kapas












maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?


45 comments:

  1. salam kamsiah, betul tu kan, cantik ciptaan Allah..kdg2 Liza leka dok tgk awan siang n mlm, syok pulak...

    ReplyDelete
  2. selamat pagi
    singgah n salam ramadhan ke 15

    ReplyDelete
  3. assalam kamsiah..cantik2 gambar awan..acik kalau tengok yang gelap sikit tu..angin pulak bertiup perlahan..selalu rasa sayu je hati sedih..tak tau kenapa..

    ReplyDelete
  4. subhanallah.. cantiknya awan ciptaan Allah.. :D

    ReplyDelete
  5. Subhanallah.. suka berada di celah awan bila naik kapalterbang.. rasa macam nak buka tingkap & capai awan bawa balik rumah, hehehehe

    ReplyDelete
  6. Kak Kamsiah..cantik aih gambar..gambar awan kat highway tu macam tak jauh dari Pendang ja..hehe..

    ReplyDelete
  7. Ciptaan Allah yang selalu manusia lupakan..bila kena jerebu baru sibuk mencari awan..hehe..salam ramadhan kak..(^_^)

    ReplyDelete
  8. Apabila memang kelangit..kagum ngan ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  9. Kak gambar no 5 tu sekali tengok macam jalan nak pergi Padang Besar, Perlis pun ada jugak.

    Alhamdulillah...mata kita masih mampu menikmati pemandangan seindah ini.

    ReplyDelete
  10. Alhamdullilh kak..kita bleh melihat lgi ciptaanNYA yang indah..=)

    ReplyDelete
  11. Subhanallah, ciptaan Allah SWT yang menakjubkan, bukan sahaja cantik dipandang tapi ada manafaatnya kepada manusia, tiba masa ia turun sebagai hujan. Cantik gambar Kam..

    ReplyDelete
  12. saya pun peminat awan, kamsiah. ralit mata memandangnya...

    ReplyDelete
  13. indah ciptaanNya plus pandai akak snap.. hihi..

    ReplyDelete
  14. salam ramadhan # 15
    subahanALLAH..indah sungguh

    ReplyDelete
  15. Masya-Allah. Memang cantik. :) Tapi kamera Tedi xleh tangkap gambar macam ni.

    ReplyDelete
  16. Salam K.kamsiah..

    alhamdulillah..ciptaan allah mmg tiada tolok bandinganye..
    cma suka tgk awan...cam eskem perisa vanila.. eheh...

    ReplyDelete
  17. Masa kecik2 saya sangat takut melihat langit di waktu petang, sebab kdg2 ada bentuk awan yg menyeramkan spt raksaksa dan jin....

    ReplyDelete
  18. cantikkkkk


    TERIMA KASIH krn sudi join GA sy ;-)

    ReplyDelete
  19. "Akan ku tenun awan-gemawan, menjadi selendang menudungi rambutmu"
    - puisi Kekasih oleh Usman Awang.

    Sungguh sempurna ciptaan Allah SWT..Subhanallah..

    ReplyDelete
  20. Bila melihat langit yg terbentang luas, terasa kerdilnya diri ini. Terhias pula langit yg membiru dengan gumpalan awan, terasa tiada dayanya diri ini...betapa besar kuasaMu mencipta alam yg indah ini..Ya Allah.

    ReplyDelete
  21. Subhanallah..
    Mmg agung ciptaan yg Maha Agung..

    ReplyDelete
  22. klu naik kapal terbang..tgk awan xreti nak ckp apa dah..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Subhanallah.. indahnya ciptaanMU YA ALLAH..

    ReplyDelete
  24. kat sini jerebu...redup tapi berbahang..

    ReplyDelete
  25. cantiknya.... saya suka yang sunset tu

    ReplyDelete
  26. Mmg sangat indah ciptaanNya....tenang tengo awan yg putih tu. :-)

    ReplyDelete
  27. awan
    awan kat cni 2/3 hari lepas xnampak sbb jerebu
    hari ni mg teranglah

    ReplyDelete
  28. Salam kak, terima kasih.

    Ciptaan Allah sentiasa indah :)

    ReplyDelete
  29. subhanallah cantiknya...rasa tenang tengok permandangan dan keindahan macam ni...done follow sis too

    ReplyDelete
  30. Hanya Allah yg maha berkuasa utk menciptakan ini semua.

    ReplyDelete
  31. Subhanallah.... yg menjadikan awan yg cantik tu

    ReplyDelete
  32. salam ziarah


    kat sini awan dok berat dan tetiba hujan pulak nak magrib ni

    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  33. cantiknya..antara ciptaan Allah yg sangat menakjubkan adalah awan..suka pandang kelangit melihat awan dan merasa kebesaranNYA

    ReplyDelete
  34. cantiknya langit masa senja..syahdu jerk

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.