07 July 2013

Kucing Tidur...

 Sama kah?

34 comments:

  1. lengkuknya sama, bentuknya berbeza...hehhehehh :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..durian kucing tidur ye Kam,durian tu nampak sangat lumayan, bagai kucing tidur yang gebu-gebas..nampaknya kena cari durian juga petang ni, insyaAllah, terliur!, hehe..

    ReplyDelete
  3. pinjam istilah . bentuk hampir sama . saya plg suka mkn part kucing tido nih bila mkn doyan sbb biji kecil , byk isi .

    ReplyDelete
  4. sebutannya sama tapi tak serupa...hehehe

    suka yg bawah..tebalnya isi durian tu.

    ReplyDelete
  5. salam, dr smlm terliuq tgk dorian kat pasar tani.. geram..

    ReplyDelete
  6. selalu orang panggil bentuk ulas durian macam tu macam kucing tidurkan?

    ReplyDelete
  7. sedap nyer durian wat poyok...


    hehehhe...hampir seiras

    ReplyDelete
  8. Kalau kucing tu warna kuning...pasti kesamaannya terserlah. =)

    ReplyDelete
  9. Itulah yang sering disebut orang pasal durian yang terletak cantik dalam ruang ulasnya ya? Memang sebijik serupa gaya.

    ReplyDelete
  10. Sedapnya kamsiah tengok durian tu, sebijik kucing tido tu ;)

    ReplyDelete
  11. Lebih kurang sama...Tp kucing Saya tidur terlentang

    ReplyDelete
  12. Ohhhh Umi Qi sgt suka duiran kucing tidor tau....sgttt sedap...pernah dgr Durian Montong? Hahahha kulit besar...dan isinya sgt giant hehhe

    ReplyDelete
  13. gambar bawah tu tak minat.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  14. Sedihnyaaa...dah la kita teringin mkn durian, dia tayang pula durian kucing tidor.
    Suka kucing hitam, cute tau.

    ReplyDelete
  15. hehehe yng kucing KA takut sikit, yng doyan pulak KA x makan ! Salam 1 Ramadhan...

    ReplyDelete
  16. sedapnye durian tu kalu buh dlm tupperware pastu simpan dlm peti, mkn sejuk2..wallahh

    ReplyDelete
  17. salam K.Kamsiah..

    ngeeeee..cma pun panggil 'kucing tido' kalu ade seulas je dlm kulit derian tu..

    ermm..same ..same.. :p

    ReplyDelete
  18. Amboi sedapnye durian!! Dah lama tak merasa ni.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.