25 June 2014

WW : Rabu Yang Wangi

Tarik nafas dalam2
cium keharumannya
nikmati anugerah NYA

biasanya  orkid ni 3 kuntum setangkai
kali ni 2 kuntum ja..
 kenanga yg tak jemu berbunga

26 comments:

  1. selamat pagi kamsiah....cantiknya bunga,bunga2 wangi lagi...

    ReplyDelete
  2. Bagai tercium harumannya di sini....

    ReplyDelete
  3. orkid yg warna merah tuh mmg cantik kan kak..

    ReplyDelete
  4. Bunga no. 2 dan 3 kakak ada tapi yg pertama tu kakak tak ada. Rumah kampung kakak ada. Memang wangi:)

    ReplyDelete
  5. ohoi...wanginye sampai ke sini....:D

    ReplyDelete
  6. keindahan itu ketenangan, kewangian itu kebahagiaan....

    ReplyDelete
  7. cantinya buka

    ya akak...terpaksalah berulang-alik ke S.P coz family masih kat sana.

    ReplyDelete
  8. cantik orkid tuh kak, jenis orkid hutan ke kak sbb baunyer wangi?

    ReplyDelete
  9. saya pernah ada orkid...tapi sebab dia berbunga setahun 3 kali aja, saya merajuk nak bela orkid...hahahha

    ReplyDelete
  10. orkid oh orkid ... tak jemu saya tgk orkid .

    ReplyDelete
  11. Cantik gambar2 Kak Kam nie... bunga2 tu pun cantik juga... kalau boleh keluar bau sekali kan best... hehehe...

    ReplyDelete
  12. seronok tengok bunga-bunga ni basah kena embun, mesti harum semerbak gitu kan kak :)

    ReplyDelete
  13. erm pagi2 tarik nafas dalam2...segarnya...harumnya...

    ReplyDelete
  14. Ini kamera mahal ni... sbb tu gambar cantik!

    ReplyDelete
  15. Cempaka, kenanga, melur juga wangi. Apa juga yang menghasilkan bau wangi sentiasa ada daya tarikannya tersendiri...

    ReplyDelete
  16. Wahh.. saya mmg suka bunga2.. tp bukan jenis mat bunga.. :D

    ReplyDelete
  17. bunga cempaka tu nostalgia betul. zaman kanak2 selalu curik kat halaman rumah guru ngaji bagi kat nenek letak kat sangol dia.. hehe

    ReplyDelete
  18. cantik bunga tu

    menabung kat sini klik nuff

    ReplyDelete
  19. salam k.kamsiah..
    cma pernah bau kenanga tu..sedapppp wangiii

    ReplyDelete
  20. Cantiknya! Walaupun hanya gambar, memang terbayang kewangiannya!

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.