20 December 2012

Award Sahabat Terbaik Pesona


beliau...pengomen tertinggi di blog saya
beliau...pasti mengomen disetiap entri saya
beliau...ramah tamah walau hanya di alam maya
beliau...seorang guru,suami dan bapa penyayang

Terimakasih cikgu Etuza

atas penghargaan sebuah persahabatan
menyenaraikan saya sbg
Sahabat Terbaik






Rasa hormat tidak selalunya 
membawa kepada persahabatan...

tetapi tanpa rasa hormat
persahabatan tidak akan wujud...


28 comments:

  1. Tahniah. :)

    Kakcik rasa kakcik macam tak cukup masa nak menjengah kawan2 kebelakangan ini apatah lagi untuk meninggalkan jejak...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah selamat diterima, simpanlah sebagai penyeri ruang AWARD'S blog terbaikku ini. Terima kasih penghargaan..terharu..

    ReplyDelete
  3. hujan di tempat kami, tak dapat ke mana2, toreh getah pun tak boleh basah..nilah online blog..membaca akhbar...apa2 yg menarik.

    ReplyDelete
  4. Salam kenal.
    Singgah dan follow sini
    Tahniah kepada tersenarai..

    ReplyDelete
  5. tahniah...kita lg mesra bile di alam maya nikan...

    ReplyDelete
  6. tahniah kamsiah..bukan senang orang nak hargai kita tau!

    ReplyDelete
  7. congrats!

    btw, u've been tagged! ;P

    http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2012/12/tag-25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  8. tahniah pada pengomen tersebut....hehehe...

    PSS...akk, rietta pown bru pes time ke sana....

    ReplyDelete
  9. tahniah, nak terjah ngumah dia skang... :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah, seronoknya bila dihargai kan, award tu pun cantik sangat.

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk cikgu.. ..
    seronok dihargai

    ReplyDelete
  12. tahniah. blog yang manis dipandang. TQ sebab follow angah ye...

    ReplyDelete
  13. Tahniah atas award yg d terina. Mmberi semangat utk lebih aktif d alam maya kan

    ReplyDelete
  14. tahniah kak..moga persahabatan membawa berkah :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah…persahabatan yg erat dapat dijalin dengan alam maya kan kan..tahniah sekali lagi ye

    ReplyDelete
  16. tahniah... mesti bertambah semangat untuk berblog lepas ni

    ReplyDelete
  17. Tahniah cikgu etuza....cantik award tu...semoga persahabatan alam maya ini terus berkekalan....

    ReplyDelete
  18. Tahniah atas penerimaan anugerah terindah...

    ReplyDelete
  19. tolong datang ke blog pesona sekarang sementara still online ya. mohon datang tepat waktu..hehehe sebab lepas ni sibuk kita semua kan

    ReplyDelete
  20. tumpang gembira buat akak.. best ada rakan maya yang baik n menghargai blog macam ni...

    ReplyDelete
  21. Tahniah krn mnjd shbt yg baik! Bkn sng nk jd yg baik.....komen sbnrnya sebg penyokong. Siapa lg yg nk menyokong blog kt klu bkn kwn2 kn. Akn cuba menyokong bila berkesmptn....insyaallah!

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.