09 December 2012

Char Kuey Teow

 Char kuey teow
tak boleh makan banyak2
tak boleh makan lambat
'kembang' tekak jadinya...

15 comments:

  1. Kegemaran sy ni kak...tambah cili jeruk...sedapnya....!!

    ReplyDelete
  2. betul betul betul..lagi pedas lagi best...

    ReplyDelete
  3. sedap nampak..alaa takder resepi ker...

    ReplyDelete
  4. makan time panas2..mmg sedapp!!
    Tambah lagi diletak udang dan tiram..uhhh:)

    ReplyDelete
  5. Dulu ada satu gerai char koew teow di Alos Setar dekat Simpang Kula yg sangat sedap..sekarang dah pindah entah ke mana. Resepi Cina Penang yg hebat, masih merinduinya....

    ReplyDelete
  6. cahr ko teow kt tmn selaseh pon sedap gak kan

    ReplyDelete
  7. tu lah kalau nak buat ni mmg kena makan terus... tapi mmg sedappp

    ReplyDelete
  8. memang sedap dan menarik masakan kat sana. tak dinafikan orang2 melayu pandai memasak..
    Kami baru balik dari Lahad Datu Sabah semalam...datanglah ke Pesona maya ya...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.