11 December 2012

Epal Hijau Serbuk Asam

Sapa2 yg pening
tak berselera makan
mulut terasa payau

jom pekena ni
epal hijau ditabur serbuk asam
masam2 manis


36 comments:

  1. super sedap ni kak.tengahri ni lunch nk pi cari la..tak dpt epal ijau dgn jambu batu pun jadi lerrr

    ReplyDelete
  2. dua-dua masam...haaa..dah terkumpul air liur kat mulut ni, hee..

    ReplyDelete
  3. Makchaq la ni dah tak tahan benda masam... tengok pun dah terasa masam..

    ReplyDelete
  4. Tengok gambar je pun dah buat gigi kakcik jadi ngilu! :)

    ReplyDelete
  5. salam kenal kak kamsiah,
    sesuai la epal hijau dgn serbuk asam utk mala di oman ni.

    ReplyDelete
  6. sedap tu!

    selalu makan buah jambu tabur asam hihih

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Kamsiah

    terliur saya.....he he

    ReplyDelete
  8. sedap tu...kamera akak ni best tul...mmg nampak segar dan sedap epal dan asam tu....

    ReplyDelete
  9. Ha'ah...mmg sedapppp. Kalo tekak tak payau makan mende ni lagiii sedap, haaha..

    ReplyDelete
  10. memang super sedap tengok buah tu..huh dah terliur dah ni..hehehe

    ReplyDelete
  11. Berlinangan air liur kalau tadah penuh sebaldi nih...Lama tak makan benda ni.Epal,jambu sume boleh lah~

    ReplyDelete
  12. memang sedap, ada jg kat sini jambu dan belimbing..memang terliur nampak..hehehe

    ReplyDelete
  13. tak pening pun boleh je makan...sedap wehhh...terliur dah ni..

    ReplyDelete
  14. sedap ni. KA singgah baca dalam cuti2 mesia ni

    ReplyDelete
  15. Den tak suka apel dan anak beranak nya...oleh tiu...den tak terliur

    ReplyDelete
  16. selalu jugak buat macam ni...memang sedap sangat..!!!!!

    ReplyDelete
  17. serbuk asam tue sedap
    ai if makan buah mmg boh lebey serbuk tu
    sedappppp

    ReplyDelete
  18. sedap memang sedap kak
    tapi x boleh makan selalu kan

    epal ijo kalau budak2 makan akan menyebabkan daya ingatan mereka jatuh .. so x elok utk mereka yg sedang belajar ...

    dan kalau orang dewasa , akan menyebabkan kita mudah lupa ... ;)

    ReplyDelete
  19. sedapnya
    kecur liur saya..salam singgh m follow akak blik ya.

    ReplyDelete
  20. suka jgk epal hijau nie, tp xsuka mkn dgn asam nie..
    lbh suka dgn garam je sikit

    ReplyDelete
  21. Salam Kam,

    Wah sedapnya nampak. Mesti cuba ni.

    ReplyDelete
  22. Salam, saya ada jual long sleeve maxidress dan jubah cotton denim yang sesuai untuk dipakai ke pajabat, kuliah, atau jalan2..jemputla tengok2 cuci mate ye..

    http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

    TQ ye~

    ReplyDelete
  23. bagus untuk diet! heheh~

    gambar pun cantik, bikin keterliuran!

    ReplyDelete
  24. Saya suka epal hijau tapi tak suka serbuk asam masam manis, doktor kata ia bahaya utk kesihatan!!!

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.