31 December 2012

Tahun Bertambah..Usia Bertambah...

2012...2013
tahun bertambah
usia meningkat
kematian semakin dekat...!!

Perlukah berkonsert..
ber 'countdown' dimalam tahun baru..

27 comments:

  1. Semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh-NYA..
    Selamat tahun baru kak..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya bunga segar!

    Selamat tahun baru kak kamsiah:)

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar, ummi setiap tahun baru, bertambahlah usia, tak tau berapa lama lagi Allah akan pinjamkan usia. Moga hati kita sentiasa ingin mendekati Allah SWT.

    Selamat tahun baru Kam..moga diberkati Allah selalu buat Kamsiah sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. selamat tahnu baru kak..hooh umo saya pun makin naik ni...tp still rasa macam 24 thn ag..kiki
    moga hidup kita semua harmoni dan diberkati Allah :)

    ReplyDelete
  5. pihak yg luluskna, yg anjurkan, yang sertai kalo bermaksiat, harusla semua mendapat saham dosanya...termasuklah golongan yang tak bertindak menghalangnya

    ReplyDelete
  6. saya mungkin duduk sorang-sorang malam ni. menjelang new year sorang-sorang. tapi saya ok je. :)

    bukak tv. atau bukak buku. atau bukak notebook. atau pegang pen. apa apa pun boleh.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru kak...
    ita sama mcam kak tiha..walaupun usia bertambh tp still rasa mcm bru nk masuk 17 ..kihkihkih

    ReplyDelete
  8. salam akak... sambut tahun baru dgn azam baru.

    ReplyDelete
  9. salam kamsiah ...
    selamat menyambut tahun baru ..
    Konsert??? bila berumur ni memang kita nampak keburukan nya ..
    tp masa kita muda belum tentu lg ..
    oleh itu kita cuba nasihatkan anak2 kita supaya jgn terikut dgn tren sekarang ni

    ReplyDelete
  10. Alangkah berkatnya andai 2012 diakhiri dengan program keagamaan...
    Sedap mata memandang....tenang hati merasa!

    ReplyDelete
  11. Yang kesiannya akibat sambutan malam tahun baru ialah pagi2 esok pekerja2 Dewan Bandaraya sibuk mengutip botol2 arak dan kondom yang bertaburan merata. Entah berapa anak luar nikah yang lahir 10 bulan lagi akibat sambutan malam tahun baru??

    ReplyDelete
  12. Salam ukhwah..Selamat Tahun Baru Kak..follower 1340..

    ReplyDelete
  13. Haah...usia akan bertambah....huhuhu.....

    ReplyDelete
  14. Semoga kita akan terus bersemangat pada tahun baru yang bakal tiba..

    ReplyDelete
  15. selamat tahun baru . semoga sihat selalu .. diberkati selalu..semoga dipermudahkan urusan akak dunia dan akhirat ;)-afisya

    ReplyDelete
  16. Kat Taman IM sedang ada ceramah. Begtulah kalau kita mempunyai kepimpinan yang selalu berfikiran ke arah Islam!

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum.

    harapan utk lebih baik..:)salam kenal dr kak nor

    ReplyDelete
  18. Assalammualaikum kak KY. salam kenal dan terima kasih singgah FRAN ya. No ahli saya di sini 1342 hu hu..

    dah jadi macam trend konsert tu... hope ia tak menyasar dan menyimpangkan makna hidup...

    ReplyDelete
  19. En. Hubby balik lewat, sibuk dengan presentation yang nak present esok...Aspen sibuk layan citer Korea....anak-anak sibuk nak tengok bunga api...tapi ibu kata "Tengok kat tv jer la..." =P

    ReplyDelete
  20. ntahlaa..asal thn baru nak sambut dgn konsert nyanyi campur lelaki pompuan bagai..bilalaa nak insaf agaknya.....

    ReplyDelete
  21. tiap kali tahun baru.. mesti tdo awal.. hehehe.. ;)

    apa-apapun moga akak dan keluarga sihat dan gembira selalu hendakNYA..

    ReplyDelete
  22. selamat tahun baru :)
    saya mlm thn baru dok di rumah je kak ^_^

    ReplyDelete
  23. salam tahun baru kak..semoga tahun 2013 lebih baik dr 2012..

    ReplyDelete
  24. M dok kat umah ja...mls bercountdown bagai tu...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.