21 January 2013

Abang E' Capati


Sebelum ni saya tak makan capati
bila tgk mamak yg buat
tp bila ada melayu ori yg buat
sekali rasa...nak makan lagi..dan lagi...

Abang E Capati Kulim
mmg terbaeeekkkk...
roti jala,roti arab,nasi ayam
dan of course capati nya
mmg sedap sesangat
boleh bg 5*


capati yg lembut dan nipis
freshly baked

ada pilihan kari
samada kari ayam,daging cincang atau kari sardin(tuna)


roti arab...saya suka makan mcm tu ja
sbb rasanya manis2 sikit

25 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

dekat tempat saya pun ada capati jugak kak, sedapkan kak capati cicah gulai sardin..hehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

capati, roti arab....roti canai...mmg sy suka sgt...dan lebih suka orang melayu yg buat..

ArELeEz said...

dh nk lunch hour. trus rase lapor xhengat lps tgk gambar2 nih. adeh3..

Anum said...

nyum2

Daddy Ziyyad said...

Capati saya suka makan dgn kuah kima..kima tu daging ala ala kari yg dikisar..sedapppp

hitomi lavender said...

Amboi sedapnya nampak gambq capati tu kak kamsiah..kat sini byk mamak ja buat capati..huhu..kebnyakkn keras ja capati dia..xdak gebu2..huhu

Eny Abdullah said...

sedap! kalau roti arab tu tuang susu cair pergh!

Rozita said...

sukajugak..lagi2 lawan dengan kuah kari kambing... sedapnya...

Acik Erna said...

assalam kamsiah..acik pun suka capati..tapi tak pernah makan dikedai..kalau nak amkan ada kawan tolong buatkan..kari acik masak sendiri

jeBateja said...

Walaaaa.....domam2 ni jadi treringin plak den nenguk nya......ahakz

Sweetie said...

Saya pun sama... kalau kedai mamak ni payah sikit nak makan... sebab banyak sangat cerita versi kedai mamak yang kita dengar... hmmm entahlah!

Amin A. R said...

Saya suka makan capati dengan keema.....selalu makan kat restoran pakistan di chowkit :)

HeNRieTTa JoSe said...

cantik roti arab dia....biasa rietta tgk warna kuning kuning sket...rietta suka rti warna putih macam tu...

ummiross said...

Waa kalau ke Kulim, ummi kena cari kedai ni Kam, roti Arab tu nampak sedap!

Kesuma Angsana said...

lama dh teringin nak bercapati ni hehehe

adarnadzmie said...

peveret saya capati ni kak.... nnt klu pi kulim boleh singgah abang e capati... kat ne tu kak???...:)

aby said...

Belum pekena capati benggali lg...
Lg best dr melayu buat ... Cuba rasa

thomas said...

Chapati yg paling sedap yg pernah saya makan dibuat oleh kaum sikh,
tapi sekarang susah nak jumpa dia org jual.

Jay Ar said...

Capati memang favorit JR tu selain dari roti nan, roti Arab tak berapa suka tapi kalau dah lapar bedal juga. Yg paling tak suka ialah roti canai kerana takut melihat minyaknya...

Riedaffya ibrahim said...

tengok pon da terliur ni kak..

MulutPayau said...

sedapnya..dah lama tak makan...

Niza Romli said...

selama 3 tahun dok kat kulim ni, baru sekali saya pi makan kat Abang E capati tu..sedap. Kak, superb gambar tu? Snap sendiri ke?

Etuza Ezawarna said...

memang seronok tengok resepi capati ni...agak murah berbanding makan nasi dan lauk

insan marhaen said...

Itu roti Arab ka... bukan roti puree?

ibu_suri pun terel buat roti capati dari tepung atar... belajar dari Tok ba dia...

nicosikura said...

selalu mai makan capati ngan roti arab kat sini.. memang terbaik lah.. =)
buat saya rindu kat rumah.. hehe