12 January 2013

Sedikit Pesanan


Ingatlah ketika kita menulis
ALLAH berada didepan kita
malaikat dikiri dan kanan
sebagai saksi

Yang kita akan dipertanggungjawabkan
diatas segala penulisan kita
samada mengata orang
membuka aib orang
menyebarkan berita yg belum tentu kesahihannya..

22 comments:

  1. tk atak info ini, akan sentiasa diingati

    ReplyDelete
  2. saya memang takut blog saya berbaur dosa, semoga Pesona Blog di rahmatiNya. Amin

    ReplyDelete
  3. Semoga juga Blog indah kamsiah dirahmatiNya..sesungguhnya kita diminta sampaikan yang baik walau sepatah..wallahualam...

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas perkongsian yang berguna ini..

    ReplyDelete
  5. Betul tu Kam, sama-samalah kita saling mengingati.

    ReplyDelete
  6. Terimakasih.
    Sebelum dijuri NYA, kita manusia pun dah ramai yang pandai menilainya. Sebab tu ada kes saman blogger.

    ReplyDelete
  7. ditakdirkan kita mati, bayangkanlah kam...dosa yg terpaksa kita pikul kerana orang yang masih hidup membaca dan melihat entry kita, turut menambahkan azab buat kita di alam barzakh.naudzubillah...

    ReplyDelete
  8. Kakak tulis tentang hal sendiri tak apa dan sudah tentu memang betul:)

    ReplyDelete
  9. terima kasih atas peringatan yg sgt baik ni,kak :) salam kenal..jmp[ut follow kmbali :))

    ReplyDelete
  10. Apa nak buat kita hidup dlm dunia yg info dlm akhbar dan TV penuh ketidak pastian...kena percaya sajalah, walau kdg2 yg kita nampak dgn mata kepala lain, tapi bila msuk akhbar dan Tv lain yg dilaporkan....

    ReplyDelete
  11. ingatan yg sgt2 bagus
    TQ kakak ..
    yelah kadang2 x sedar kan ;)

    ReplyDelete
  12. setuju sangat2 dengan akak.....semoga jadi peringatan utk diri ini ...thanks kak

    ReplyDelete
  13. terutama yang gossip2 artis..
    kalau saya terlupa..ingatkan saya..
    thanks kak :)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.