19 February 2013

Hadiah

Pertama2nya nak ucapkan beribu2 lemon
pada pemilik blog bernama Yana Halim

saya mencuba nasib kat contest Yana
kat SINI

hari ni hadiahnya dah sampai


banyaknya brg yg dikirimkan Yana
cekak rambut,sepit rambut,ikat rambut
brooch, FM  cincin (boleh jugak pakai kat tudung)
Tasha yg bkn main seronok
byk barang yg dia boleh pakai
cincin yg cute...



Thanks Yana

semoga terus murah rezeki,dipanjangkan usia
dan tercapai apa yg dihajati
sempena besdaynya hari ni..

22 comments:

  1. Alahai...sape yg patut dapat hadiah ni? hahaha... hadiah biasa2 je kak. Seronok perasaan terima2 hadiah ni, hati jd semangat pulak untuk rajin memberi supaya kebahagiaan itu dtg kembali.

    Memang teringatkan Tasha pun. Thanx kak ye sudi join main teka2... :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah! Seronoklah Tasha dapat semua tu memang banyak yg sesuai utk dia.

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Akak..yang cincin tu, memang cantik! Dwi-function ^_^

    ReplyDelete
  4. mana laa tasha tak hepi ye..byk barang tu mcm utk dia aje, hhe

    ReplyDelete
  5. Ehh contest tu sy join jugak.. hehe..tak sangka kita menang kan.. hehe.. salam kenal..

    ReplyDelete
  6. Wah rezeki jangan ditolakkan... salam kenal!

    ReplyDelete
  7. Murah rezeki ni Kam, cantik2 pulak hadiah tu.

    ReplyDelete
  8. Eeee cantik2 dan cute la hadiah yg akak dpt ni

    ReplyDelete
  9. Kalau IM yang dapat, simpan dalam laci je la nampaknya...

    ReplyDelete
  10. salam sis kamsiah.
    Wah seronoknya.ta tumpang gembira sis.

    ReplyDelete
  11. Tahniah akk....chantek semuanya....

    Psss...haah, jem tu yg rietta xthn.....tpi demi lepaskan kerinduan pada bonda....rietta redah jua....

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.