01 February 2013

Putih- Hijau



Puitih itu lambang suci bersih
Hijau itu menyegarkan..mendamaikan..

bila putih digabungkan dgn hijau
satu gabungan yg 'awesome' hehe








19 comments:

  1. Org UMNO allergic tau kak dgn kombinasi color tu...hahahahaha

    ReplyDelete
  2. terbaikkkkk...suka tgk gambar2 akak tu tp gambar makanan memang geram sgt tgk..hihi..

    ReplyDelete
  3. terbaikkkkk...suka tgk gambar2 akak tu tp gambar makanan memang geram sgt tgk..hihi..

    ReplyDelete
  4. Hehe..memang terbaik, hitam putih jadi pilihan, biaq tenang sikit, hik!!

    ReplyDelete
  5. gambar yg last tu meruntun jiwa akan kesedapannya di kala cuaca membahang ni, huhu..

    ReplyDelete
  6. wak pon sukak tengok air memancut2 tu jugakkk.,,ahHHks

    ReplyDelete
  7. gmbq no 2 tu tepung talam ekk kaka??
    lately byk gak ai masak color ijau putih ni ngeeee

    ReplyDelete
  8. putih lambang kasih suci, hijau tanda cemburu tau, kak kam.. hehehe.

    p/s Daddy Ziyad, SK org UMNO tapi lgsung tak allergic pun dgn kaler tu, hehe

    ReplyDelete
  9. Makanan dan bunga2 semuanya berwarna-warni.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Kamsiah

    lapar pulak tengok hijau putih tu...

    ReplyDelete
  11. Salam Akak... SR balas kunjung..

    hijau memang awesome kak.... saya memang minat giler warna hijau...

    ReplyDelete
  12. Salam Kam,

    Foto yg cantik2 terutama yg pertama tu!

    ReplyDelete
  13. ohh putih hijau yang penuh makna,,
    saya suka kak..
    sedap kak kuih ni..
    dan yg paling best window pop up comment :)

    ReplyDelete
  14. kakak mmg pro la tangkap gambar kak.hehehe.

    ReplyDelete
  15. wow! terbaik...hijau dan putih memang warna antara kegemaran saya...

    ReplyDelete
  16. Salam..memang sedap kalau dapat makan kuih tuh,nyam nyam nyamm

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.