17 November 2014

Pencarian Anugerah Tropi Untuk Blogger 2014

Ini entri melekat
sila scroll utk new entri..

Sebagai menghargai persahabatan dgn tuan punya blog
saya berbesar hati menjoinkan diri
utk segmen yg beliau anjurkan


Etuza seorang guru
yg tinggal di Keningau,Sabah
Seorang suami dan jugak ayah yg begitu penyayang
serta begitu kasihkan anak2nya
(sorg anak daranya berada di Mesir..cun sangat..)

Ok...sesiapa yg nak kenal cikgu Etuza ni
jom ramai2 terjah blog beliau

ini adalah sticky post-sehingga 17 nov ni

28 comments:

  1. gdluck khamsiah...selalu juga singgah blognya...

    ReplyDelete
  2. asalam madam Kamsiah..terima kasih join ya. mana lah tahu ada rezeki kan..
    Ok macam ni kena tengok betul2 sejak misi pencarian ini di umumkan hingga 16hab Nov ya ..selepas subuh maknanya akan berlangsung tugasan selepas subuh 16hb Nov

    ReplyDelete
  3. Asalam..madam kamsiah masih boleh buat entry lain..tak apa sebab entry ni tetap juga ada dalam paparan di wal blog madam kamsiah...
    asal ada dalam blog ok lah..buat entry baru laju-laju pun tak apa..tak perlu entry tertangguh dek kerana segmen Etuza ya

    ReplyDelete
  4. Saya juga selalu singgah ke blog cikgu Etuza dari Keningau yg sangat peramah ini...

    ReplyDelete
  5. Goodluck kak. Nampaknya ramai yg sertai.. nk juga saya berkenalan dgn cikgu etuza ni..

    ReplyDelete
  6. asalam Madam Kamsiah..so sorry srikandi tu terduble ..nampak dah 12 terus ja terbitkan.Mujur kamsiah perihatin Ya Allah mohon mudahkan urusan kami ,..harap tiada masalah ya...

    ReplyDelete
  7. harap dah ok ya..tidur awal inshaAllah pakat dengan anak2 ya menjawab...

    ReplyDelete
  8. good luck akak.
    esok last date kan.
    in shaa Allah ada masa nk join jugak la..

    ReplyDelete
  9. semoga success sis, salam perkenalan dari mamamyja. follow u back

    ReplyDelete
  10. Yes I saw many people from your country, thanks so much.
    Have a nice week.
    Costa Rica

    ReplyDelete
  11. Ya...Cikgu Etuza. Hebat Cikgu ni...
    Semoga berjaya ya Kak kam.

    ReplyDelete



• ุจِุณْู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ ุงู„ู„ู‡ِ ุงู„ุฑَّุญْู…َู†ِ ุงู„ุฑَّุญِูŠْู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.