27 November 2014

Selamat Harijadi Sayang..

Tanggal 27 Nov 2009
Tak terasa sudah 8 tahun kau hadir menemani kami
Kau buah cinta kami..kau penyejuk di jiwa ini
 Kau memang kami damba, kami nanti dengan sengenap jiwa

Anakku sayang..
Kau harapan kami untuk masa depan
Kau bisa membuat lara jadi bahagia

Anakku sayang..
Kau kekuatan cinta yang tak ada tandingannya
Kala kau bahagia kami sangat bahagia
Kala kau sedih hati ini ikut bersedih bahkan lebih sedih dari yang kau rasa
 Dikala kau sakit semua tubuh ini juga terasa perit

Segenap jiwa kami berikan untukmu anakku
Sepenuh hati kami berjuang untukmu
Harapan kami padamu jadilah anak yang solehah
Anak yang berbakti pada semua

Anakku sayang
Doa kami selalu untukmu
Selalu dan selalu …
Hanya untuk kebahagianmu

Athilia Natasha

seminggu melihat dunia
 2tahun
konvo pertamamu

Selamat ulangtahun ke 8 sayang

24 comments:

  1. ALLAH SELAAMTKAN KAMU...
    ALLAH SELAAMTKAN KAMU...
    ALLAH SELAAMTKAN KAMU...
    ALLAH SELAAMTKAN KAMU...

    ReplyDelete
  2. happy birthdaay natilia natasha...nama seindah orgnya....

    ReplyDelete
  3. Sannah helwa Natasya...

    8 tahun jadi anak ayah-ibu
    jadi adik pada abang-kakakmu
    bila berjauhan terasa rindu
    bila bersama bahagia selalu

    ReplyDelete
  4. selamat harijadi sayang!
    rupanya kamsiah ada anak kecil lg...hihi

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Lahir.....

    Semoga sentiasa di limpahi RAHMAT dari NYA

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir Athilia Natasha!!

    semoga mjadi anak yg solehah n mjadi kebanggaan mama & papa =)

    ReplyDelete
  7. Saya datang balas kunjungan Kak Kamsiah. Saya dah follow blog ini #2018. Saya ucapkan "sanah helwah sakinah mawaddah barakah warahmah" untuk anak Kak Kamsiah sempena menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-8.

    ReplyDelete
  8. Selamat hari ulangtahun Athilia Natasha...

    Semoga menjadi muslimah yang berjaya di dunia dan sejahtera di akhirat...

    Aamiin...

    ReplyDelete
  9. Hb beauty girl...herm bila tgk anak2 ni mmg xterasa jer masa tu blalu kan...

    ReplyDelete
  10. Hb beauty girl...herm bila tgk anak2 ni macam tak terasa jer masa ni blalu kan...

    ReplyDelete
  11. selamat hari jadi Athilia Natasha.. cantik namanya.. moga berjaya dalam hidup dan menjadi anak yang solehah.. aminn

    ReplyDelete
  12. Selamat hari lahir Natasya..

    Sebaya anak saya abid, moga menjadi anak solehah kebanggaan kak Kamsiah sekeluarga.

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah..
    Selamat hari lahir si cantik manis...
    Semoga mbesar mjd ank.gadis y.cantik n baik budi pekerti. Smoga bjaya dlm sgala aspek dunia.n akhirat..amin

    ReplyDelete
  14. Hepi bisday Tasya... semoga dia membesar sebagai muslimah yang membanggakan kedua ibu bapanya...

    ReplyDelete
  15. Selamat hari lahir..moga murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  16. happy birthday Athilia..
    Moga jadi anak yg solehah..:)

    ReplyDelete
  17. selamat hari jadi athilia..comel orangnya, dah besar nanti mesti cantik.semoga menjadi anak yang berguna.ikhlas dari kak sal, ke auntie sal?hehehe,mana-mana pun boleh

    ReplyDelete
  18. Happy birthday to her...
    Semoga jadi anak solehah yang menggembirakan mak dah ayah di dunia dan di akhirat :)

    ReplyDelete
  19. Asalam selamat hari lahir baut adik..semoga dikurniakan umur dan kesihatan yang baik. amin

    ReplyDelete
  20. Selamat hari jadi...comelnyaa...dari kecik sampai ke besar...

    ReplyDelete
  21. Happy belated besday buat Athilia Natasha...semoga menjadi anak yng solehah dan hormat kepada kedua org tua

    ReplyDelete
  22. Selamat ulangtahun ke~8 sayang ...Anty Lya lewat ucap hehehe ..

    ReplyDelete
  23. gambar yang disimpan dijadikan kenangan

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.