10 April 2013

WW :Rumah Kampung







22 comments:

  1. Teringatkan rumah mck kat kampung....bawah rumah ada pangkin boleh santai....tinggal kenangan...

    ReplyDelete
  2. fuyoohh makk, 2 dara sunti kat tingkap tuuuu..ehhHkee

    ReplyDelete
  3. salam kak...best nie umah kampung.nyaman gitu..

    ReplyDelete
  4. Ingat rumah di kampung terus kak....nyaman jak....

    ReplyDelete
  5. salam sis kamsiah.
    Suasana kampung memang best

    ReplyDelete
  6. Rumah sekarang mana ada lagi tingkap terlopong macm ni...semua bergril. Nak ketuk2 botol pun senang...hehe,
    "Eton! kau buat apa di tingkap tuuu..."

    ReplyDelete
  7. sukenye....teringat umah arwah atok rietta...tapi rumah tu bila org yg xbertanggungjawap tinggal...habis rosak semua...

    ReplyDelete
  8. Rumah kampung mesti ada beranda dan pangkin, pagi2 pulak mandi air telaga dan pagi hari dingin sekali....memang nostalgia yg sentiasa diingati...

    ReplyDelete
  9. Rumah kampung ni, kalau malam2..sejuk aja ;)

    ReplyDelete
  10. payah nak cari rumah kampung mcm dulu2.. best!

    ReplyDelete
  11. Best nya rumah kampung..
    nyaman je bila duk sana kan Kak?...:)

    ReplyDelete
  12. tang tingkap tu...kalo rumah pengantin ada tingkap mcm tu...situ adalah tempat wajib kitorang amek gambar dorang dari bawah...hehe..

    ReplyDelete
  13. rindu juga nak santai kat tingkap rumah kampong camtu..

    ReplyDelete
  14. besnya..teringat umah arwah opah..jenis umah org perak yg tinggi2...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.