08 April 2013

Dingin....

Hentian R&R Titiwangsa
teramat2 sejuk diwaktu malam







Waktu pagi di Gerik

Cameron Highlands

32 comments:

  1. nak kemana tu... pic kabus2 mcmni KA mmg suka !

    ReplyDelete
  2. menggigil (sejuk) tengok kabus tu...

    ReplyDelete
  3. Melihat kabus itu bagai terasa kedinginannya. :)

    ReplyDelete
  4. tengok gambar tuh pun dah terasa sejuknya kak...:)

    ReplyDelete
  5. pernah dah lalu kabus sebegitu..tapi nak g cameron lah..

    ReplyDelete
  6. cuaca panas macam ni bila tengok kabus, wahh bestnyaaaaa :)

    ReplyDelete
  7. cantik pemandangan tu.. Subhanallah..

    ReplyDelete
  8. sume pic cantik , dingin dan berkabus..

    ReplyDelete
  9. Seronok bila ada kat tempat sejuk..... :)

    ReplyDelete
  10. Sejuk je terasa bila tengok gambar2 ni Kam, memang dingin!

    ReplyDelete
  11. cantik... sy klu nak balik ke kg memg lalu kawasan nih... sejuk yg amat... :)

    ReplyDelete
  12. bestnye kabus...masa rietta pergi tempoh hr....hr sudah kesiangan...hehehe...

    ReplyDelete
  13. Sungguh indah pemandangan dr tempat tinggi, terasa luasnya alam ciptaan Ilahi, terasa besarnya kekuasaan Allah. Pasti suasananya nyaman dan menyegarkan!

    ReplyDelete
  14. sy penah lalu kat kabus yg sgt tebal...mmg tak nampak apa.
    kalo naik kete tu...lampu terang tu pun nampak malappp jer. kena slow kelajuan kereta. Kat jalan baru dari sg. koyan nk ke cameron tu laa..

    Lagi satu kat genting highlands. Kalo dpt dia berkabus...nk naik permainan tu pun risau jer...huhu..

    ReplyDelete
  15. sekali tgk mcm kt gunung kinabalu la pulak ;-)

    ReplyDelete
  16. Subahanallah... damai jer hati melihat ciptaan Ilahi ;-)

    ReplyDelete
  17. Nampak ja memang rasa sejuk, damai ja melihat, semua itu wujud atas kehendakNya.Kalau gambar last tu ..kena drive slowly ..bahaya di hadapan jika laju, agak kabur kan dengan salji..Allah Maha Besar..

    ReplyDelete
  18. ada sedikit perubahan pada blog saya, harap dapat melihat bloglist saya di ETUZA bloglist..tahniah ya..pilihan utama di wall blog atas Pesona..

    ReplyDelete
  19. Rasa dingin seperti sdg berada di Swizerland..........

    ReplyDelete
  20. itulah keindahan kurniaan maha PENCIPTA..

    ReplyDelete
  21. Psss....sedap sambal kicap klu dimakan dengan bihun goreng putih ataw pisang goreng...

    ReplyDelete
  22. Terbayang sejuknya tu...best ;)

    Saya ikut laluan CH - Gua Musang - KB waktu siang, panas terik....:)

    ReplyDelete
  23. Terasa dinginnya bila lihat kabus tu....

    ReplyDelete
  24. bessnya bila berada di kawasan berkabus ni...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.