09 April 2013

FM dari teman blogger...

Hari ni menyelesaikan urusan bank Alia
mula2 buka akaun SSPN kat maybank
pastu buka akaun Maybanknya pulak
utk membuka akaun SSPN dan  akaun Maybank tu
mengambil  masa jugak la
walaupun tak ramai pelanggan masa tu

Mulai 1 Januari 2012, 
para pelajar yang ingin memohon pembiayaan pendidikan PTPTN
 bagi membiayai pengajian mereka di Politeknik, 
IPTA atau IPTS adalah DIWAJIBKAN untuk mempunyai akaun SSPN-i
 dengan simpanan minimum sebanyak RM20.00


kemudian ke Bank Islam pulak
utk buka akaun
pada petang hari menerima kiriman sorg teman blog

cenderamata berupa FM dari Melaka dan Pulau Pangkor
mmg Fazlina ni suka meronda Malaysia

pada mulanya beliau meminta alamat saya
ingatkan nak datang rumah..:)

cantik,kan...
baju kebaya nyonya lambnag negeri Melaka
dan FM peta Pangkor
utk Fazlina...terima kasih daun keladi..
semoga satu hari dapat bersua muka..

14 comments:

  1. Assalamualaikum Kamsiah

    muga berjumpa dlm suasana riang gembira

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan.bestnya dapat hadiah tetiba...surprise gitu...insha allah, moga persahabatn berpanjangan! jemput singgah blog saya ya...sweetamieda.blogspot.com.tq

    ReplyDelete
  3. Dapat hadiah....murahnya rezeki....

    ReplyDelete
  4. Baru sy tau mcm mana segannya bila ada kawan wat entry psl perkara mcm ni, huhu...

    **InsyaAllah, ada rezeki pasti bersua..

    ReplyDelete
  5. cantiknya FM tu kak..seronok kan kumpul fm ni :)

    ReplyDelete
  6. Wah...banyak urusan yg kena buat kalau anak nak masuk U kan?

    lawa yabg kebaya tu, saya pun berkenan..

    ReplyDelete
  7. Salam Kam..

    Cantiknya yang ada baju kebaya tu. Moga ukhwah berkekalan.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.